Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ipad har visse fordeler, den skal bare ikke droppes i vannet.

Nå ligger jeg her nytrent og med nyfrisert stell. For første gang har jeg barbert meg under armene også. Det var litt rart men litt kult. Sheila har gått på besøk så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg er gra.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374470-rapport-fra-badekaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vente til Sheila kommer hjem og ta henne med storm?

Ja, bortsett fra at hun og nick jr. kom hjem samtiidig, og deretter forsvant hun til byen. Jeg burde ha nappet i løken da jeg hadde sjansen, men det tør jeg ikke siden tonie mener det er blodharry.

Så jeg er like jævlig xxx!

Ja, bortsett fra at hun og nick jr. kom hjem samtiidig, og deretter forsvant hun til byen. Jeg burde ha nappet i løken da jeg hadde sjansen, men det tør jeg ikke siden tonie mener det er blodharry.

Så jeg er like jævlig xxx!

Dakal liten...det er jammen ikke greit å være nøden mann :P

Annonse

Dakal liten...det er jammen ikke greit å være nøden mann :P

Spesielt ikke når hun fikk mensen akkurat da hun kom inn døra!

På den positive siden så har jeg tvangsforet henne med nattlysolje, og den har fungert så bra at jeg ble overrasket da hun fikk mensen.

Spesielt ikke når hun fikk mensen akkurat da hun kom inn døra!

På den positive siden så har jeg tvangsforet henne med nattlysolje, og den har fungert så bra at jeg ble overrasket da hun fikk mensen.

Ok, jeg tenker vi stryker den blodharrykommentaren, men kan du være så snill å ikke komme med en detaljert beskrivelse av hendelsesforløpet der ordet napping forekommer?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...