Gjest ekkelt og en halv Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1685821.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Hm. Enten så var hun så trengende at hun ikke hadde sjangs til å holde seg (men da gjør man vel heller i buksa?!) eller så var hun ikke helt god i toppen... 0 Siter
nick Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 At det går an! Det der er ingenting. En kompis av meg hadde seg en ONS for en del år siden. De kom til gangen før hun var tredd ned over han. Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det. På toppen av det hele så var det teppe i gangen, og han hadde visse problemer med å forklare den nye flekken for kjerringa (som altså ikke var gjerningskvinnen). 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Det der er ingenting. En kompis av meg hadde seg en ONS for en del år siden. De kom til gangen før hun var tredd ned over han. Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det. På toppen av det hele så var det teppe i gangen, og han hadde visse problemer med å forklare den nye flekken for kjerringa (som altså ikke var gjerningskvinnen). ''Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.'' *store øyne* Jøjje meg. 0 Siter
Gjest 6i Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Ser ut som hun hadde diare. Jeg fikk det en gang på butikken og da gjorde jeg i buksen min. Det var ikke så godt. 0 Siter
nick Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 ''Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.'' *store øyne* Jøjje meg. Det er så uvirkelig at man tror det er tull, men det er det ikke. Gærningene er der ute, og av og til er de tydeligvis på handletur også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.