Gå til innhold

Upps...

Gjest ekkelt og en halv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm. Enten så var hun så trengende at hun ikke hadde sjangs til å holde seg (men da gjør man vel heller i buksa?!) eller så var hun ikke helt god i toppen...

Skrevet

At det går an!

Det der er ingenting. En kompis av meg hadde seg en ONS for en del år siden. De kom til gangen før hun var tredd ned over han. Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite.

Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.

På toppen av det hele så var det teppe i gangen, og han hadde visse problemer med å forklare den nye flekken for kjerringa (som altså ikke var gjerningskvinnen).

Skrevet

Det der er ingenting. En kompis av meg hadde seg en ONS for en del år siden. De kom til gangen før hun var tredd ned over han. Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite.

Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.

På toppen av det hele så var det teppe i gangen, og han hadde visse problemer med å forklare den nye flekken for kjerringa (som altså ikke var gjerningskvinnen).

''Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.''

*store øyne* Jøjje meg.

Skrevet

Ser ut som hun hadde diare. Jeg fikk det en gang på butikken og da gjorde jeg i buksen min. Det var ikke så godt.

Skrevet

''Da hun satt og rei på han sa hun plutselig; Gud, dette er så deilig at jeg tror jeg må drite. Og det gjorde hun. Det var ikke _helt_ det han hadde sett for seg, så det ble liksom ikke noen svung over sakene etter det.''

*store øyne* Jøjje meg.

Det er så uvirkelig at man tror det er tull, men det er det ikke.

Gærningene er der ute, og av og til er de tydeligvis på handletur også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...