Gå til innhold

Naturist selger spisestue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enten har jeg sett samme bilde tidligere, eller så er det flere som har gjort samme brøler. :o) Skjønt - man vet jo aldri om det kan være gjort med vilje...

Nemlig. Jeg tror dette nettopp er gjort med vilje. Noen menn er sykelige opptatte av det de har mellom beina og vil gjerne vise det fram ved enhver anledning.

Hørte en historie fra ei venninne som er sykepleier. Der hun jobbet fikk de stadig inn en mann de måtte stelle såret på pga en blindtarmoperasjon. Dette ble gjort poliklinisk. Alltid når han kom og skulle legge seg på benken for å bli skiftet på, dro han buksa (inkl. trusa) ned til lårene sånn at sykepleierne skulle se utstyret hans. Æsj, ekkelt....

Det er et gammelt bilde,husker ikke om morsan fant det engang å la det ut? *usikker* men har garantert sett det før her inne :)

Jeg har også sett bildet før, og mulig jeg har lagt det ut her, men i såfall var det ikke fordi jegg selv fant det tilfeldigvis på finn.no eller lignende, men fordi jeg fikk/leste en link om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...