Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hjemmeeksamen nå og merker at jeg sliter. Jeg kan stoffet, men jeg holder ikke ut å skrive mye av gangen før jeg blir irritert og sliten. Det hører med til historien at jeg har vært på attføring i noen år og ikke har opparbeidet meg stamina.

Noen råd? Det haster!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374498-mangel-p%C3%A5-utholdenhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ei gammel røy

Vet ikke hvor mange dager du har på deg, men forsøk å sette en limit på å skrive max. 8 timer pr dag og max 1 -2 t av gangen. Gå deg en tur ut mellom slagene og sørg for å drikke og spise næringsrikt. Koble helt ut når du ikke skal skrive ved å være sammen med familie eller venner, lese bok eller se film. Lykke til!

Jeg kjenner ingen som ikke blir utrolig slitne av å ha hjemme-eksamen. Det gjelder å holde ut dag for dag, skrive det man rekker å skrive. Jeg har alltid sørget for å gå en tur på minst en time daglig - helst mens det er dagslys. I tillegg er det viktig å sove et rimelig antall timer pr natt (evt. bortsett fra siste natten), samt spise fornuftig.

Man blir alltid ferdig - på en eller annen mirakuløs måte...

Lykke til med innspurten.

Jeg kjenner ingen som ikke blir utrolig slitne av å ha hjemme-eksamen. Det gjelder å holde ut dag for dag, skrive det man rekker å skrive. Jeg har alltid sørget for å gå en tur på minst en time daglig - helst mens det er dagslys. I tillegg er det viktig å sove et rimelig antall timer pr natt (evt. bortsett fra siste natten), samt spise fornuftig.

Man blir alltid ferdig - på en eller annen mirakuløs måte...

Lykke til med innspurten.

Takk skal du ha frosken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...