Gå til innhold

Facebook og chat

Anbefalte innlegg

Gjest uviter
Skrevet

Kan en velge å plukke ut hvem en ikke vil skal se deg på chat på facebook?

Før så jeg veldig ofte en bekjents navn når han var på chat. Nå ser jeg aldri navnet lenger. Betyr det at han kan ha berenset kontakten?

Skrevet

Jeg tror ikke du kan skjule deg bare for noen, men jeg bruker omtrent aldri chatten, så det kan ha kommet endringer jeg ikke har fått med meg.

Kanskje han bare er som meg, og bare bruker den et par ganger i halvåret?

Gjest uviiter
Skrevet

Jeg tror ikke du kan skjule deg bare for noen, men jeg bruker omtrent aldri chatten, så det kan ha kommet endringer jeg ikke har fått med meg.

Kanskje han bare er som meg, og bare bruker den et par ganger i halvåret?

Jeg har prøvd å skule tilgengelighet selv men jeg kom ikke bort. Står jo noe om begrens tilgjengelighet.

Skrevet

Du kan lage forskjellige vennelister, og så kan du velge hvilke av disse listene som skal s du er på chat.

Gjest uviter
Skrevet

Du kan lage forskjellige vennelister, og så kan du velge hvilke av disse listene som skal s du er på chat.

Uff hvis noen gradere meg ut slik så vil jeg helst slette de.

Gjest men det visste du kanskje
Skrevet

Jeg har prøvd å skule tilgengelighet selv men jeg kom ikke bort. Står jo noe om begrens tilgjengelighet.

Du kan jo skjule deg for alle da.

Gjest uviter
Skrevet

Du kan jo skjule deg for alle da.

Har ikke fått det til. Hvordan kan man skjule seg på chatten for alle?

Gjest Hulderen
Skrevet

Han kan ha begrenset deg, eller skaffet seg iPad :P

Jeg håper ikke mine FB-venner tror at jeg har begrenset dem. Før var jeg "alltid" pålogget chatten. Men jeg får ikke chatten til å virke fra iPad.

Skrevet

Uff hvis noen gradere meg ut slik så vil jeg helst slette de.

Mange har forskjellige slags venner på FB. Gode venner, bekjentskaper, kolleger, spillvenner. Det er ikke alt man ønsker at alle skal ta del i.

Skrevet

Slå av chatten?

Gjest men det visste du kanskje
Skrevet

Nederst, til høyre på siden ser du en blomst.

Klikk på denne.

Trykk bort haken som er på "Tilgjengelig for chat".

Da er du ikke tilgjengelig for chat for noen av dine venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...