Gjest skjera Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Har hatt mørk brun småblødning i over en uke. Trodde jeg skulle få mensen, men det kommer aldri, holder seg til denne brune blødningen... Er dette noe og bry seg om, hva kan det skyldes tro?? Har hatt litt mensmurringer. 0 Siter
Gjest skjera Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Du er ikke gravid tilfeldigvis? Vet ikke, men kan jeg drive sånn og spottblø da a? Og er det et dårlig tegn i tilfelle? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Vet ikke, men kan jeg drive sånn og spottblø da a? Og er det et dårlig tegn i tilfelle? Ja det kan skje at en spottblør det betyr ikke alltid noe ille,men ikke alltid veldig bra heller,da tenker jeg på visst du evnt er gravid å ikke vet det. For du går ikke på noen p-piller eller noe du kans spottblø av? 0 Siter
Gjest skjera Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Ja det kan skje at en spottblør det betyr ikke alltid noe ille,men ikke alltid veldig bra heller,da tenker jeg på visst du evnt er gravid å ikke vet det. For du går ikke på noen p-piller eller noe du kans spottblø av? Nei, jeg har ikke gått på ppiller de siste 4 månedene, så jeg kan jo selvfølgelig være gravid, men har ingen andre symptomer på det... De andre gangene har jeg vært kvalm og kjent det i brystene veldig tidlig... Får vel kanskje ta en slik test 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Nei, jeg har ikke gått på ppiller de siste 4 månedene, så jeg kan jo selvfølgelig være gravid, men har ingen andre symptomer på det... De andre gangene har jeg vært kvalm og kjent det i brystene veldig tidlig... Får vel kanskje ta en slik test Ja ta en test du 0 Siter
Gjest kan være gravid ja Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Vet ikke, men kan jeg drive sånn og spottblø da a? Og er det et dårlig tegn i tilfelle? Sånn fant jeg ut at jeg var gravid med min første, blødde masse i 10 dager, men brun tjukk utflod... Fordi dette ikke var en vanlig mens tok jeg en test, og den ble positiv med en gang..... :)Var jo litt redd d var abort, men alt så fint ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.