Gjest Chole Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes det er Amalie, som jeg har kalt katten min. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Margrethe og Ingeborg. ) Jentungen heter ingen av delene til tross for at hun har dobbeltnavn. 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Margrethe og Ingeborg. ) Jentungen heter ingen av delene til tross for at hun har dobbeltnavn. Kan jeg få spørre deg om hvorfor hun ikke har fått det fineste jentenavnet du vet om? 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Victoria, Synniva, Sabina og Rebekka 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Kan jeg få spørre deg om hvorfor hun ikke har fått det fineste jentenavnet du vet om? Uten at jeg vet noe om Lillemus sine grunner for dette, så må jeg bare si at en er jo som regel to som skal bestemme navnene. Jeg vet om mange navn som er finere enn det gutten min har - men vi var enige begge to om at dette var et fint navn + at det navnet betydde mye for mannen min. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Sienna, Evita, Amelie/Amelia, Mie, Olivia.... mange jeg synes er fine 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Kan jeg få spørre deg om hvorfor hun ikke har fått det fineste jentenavnet du vet om? ''Kan jeg få spørre deg om hvorfor hun ikke har fått det fineste jentenavnet du vet om?'' Fordi vi tross alt var to som skulle navngi ungen. ) Og jeg likte godt det navnet pappan hadde forelsket seg i og jeg var den som til syvende og sist bestemte navn nr. 2 og han likte egentlig ingen av de to ovennvnte så godt så jeg fant et annet jeg liker veldig godt også. Og sammen fikk de to navnene hun fikk til slutt en viss betydning som var litt morsom for oss. ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Ingeborg, Kristi, Bergit. -også det som datteren min heter... Jeg er en smule lei jentenavn som ender på -a. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Kan jeg få spørre deg om hvorfor hun ikke har fått det fineste jentenavnet du vet om? Da vi ga ungene navn var vi to som skulle bli enige. Vi endte opp med en liste på 20 navn og strøk annenhver gang til vi fikk "topp 3" og diskuterte oss frem til det vi valgte tilslutt. -men jeg veit også om en nybakt mamma som grein seg til (bokstavelig talt) det navnet ungen fikk. 0 Siter
Gjest Chole Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Ingeborg, Kristi, Bergit. -også det som datteren min heter... Jeg er en smule lei jentenavn som ender på -a. Nei nå må du skjerpe deg. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Nei nå må du skjerpe deg. Skjerpe seg, fordi hun er lei av motenavn? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Sigrid, Ingrid, Kristin, Rebekka, Margrete, Linnéa, Amalie, Maria, Johanna, Hanna, Kristine, og sikkert noen flere og :-) 0 Siter
Gjest Chole Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Sigrid, Ingrid, Kristin, Rebekka, Margrete, Linnéa, Amalie, Maria, Johanna, Hanna, Kristine, og sikkert noen flere og :-) Ja Amalie er pent 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Vet ikke helt hva som er det aller fineste, men jeg liker veldig godt Ingeborg, til tross for antall stavelser :-) samme "problemert" hefter også ved Agnethe, som i tillegg har stum h, så det er ikke alltid jeg er tro mot egne prinsipper mht navn når det gjelder hvilke(t) jeg synes er fint. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg ville kalle dattera mi opp etter denne sangen og Katerini er fremdeles det fineste jentenavnet jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.