Luska Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Johanne og Mina. Også det navnet jenta mi har. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Ingrid, Sigrid, Solveig, Astrid, Ragnhild, Margrethe, Marie, Christine. He - he - vi har veldig lik smak :-) Glemte å nevne Solveig på lista mi. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 ''Har biler navn?'' Selvfølgelig. Mine første bil het Hector og den jeg har nå heter Petronella. ) (...) Meget spesielt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 He - he - vi har veldig lik smak :-) Glemte å nevne Solveig på lista mi. God smak, ja 0 Siter
Angustia Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 ''Har biler navn?'' Selvfølgelig. Mine første bil het Hector og den jeg har nå heter Petronella. ) ''Selvfølgelig. Mine første bil het Hector og den jeg har nå heter Petronella. )'' Hehe :-) Min føste bil het Sølvpilen (hadde sølv-metallic lakk og var selvfølgelig kjempesprek), men den blei raskt omdøpt til Gråtass av min daværende kjæreste :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.