Gjest prust Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg sitter og gumler et stykke til med hjemmelaget pizza nå, med hvitløksdressing på! Må ta medisinen inntil mat, så i kveld passer det bra :-) 0 Siter
Gjest Jolioa Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg sitter og gumler et stykke til med hjemmelaget pizza nå, med hvitløksdressing på! Må ta medisinen inntil mat, så i kveld passer det bra :-) Det høres godt ut 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har nettopp hevet innpå to brødskiver med salami, majones og agurk, samt en kopp med god, varm te. Nå avslutter jeg med to klementiner. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Spiste sen tacomiddag, så tror ikke det blir noe mer mat nå. 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Man bør ikke spise senere enn en-to timer før man legger seg, hvis man vil ha god søvn. Magen trenger ro og ikke drive å jobbe med å fordøye mye mat når du skal sove. Så jeg pleier ikke spise sent på kvelden. 0 Siter
fresja Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Hasr spist et polarbrød med egg og reker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Man bør ikke spise senere enn en-to timer før man legger seg, hvis man vil ha god søvn. Magen trenger ro og ikke drive å jobbe med å fordøye mye mat når du skal sove. Så jeg pleier ikke spise sent på kvelden. ''Man bør ikke spise senere enn en-to timer før man legger seg, hvis man vil ha god søvn. Magen trenger ro og ikke drive å jobbe med å fordøye mye mat når du skal sove.'' Det der er nok helt individuelt, men jeg skal gå med på at en stor og tung middag like før man køyer sikkert ikke er av det lureste. ) 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Spiste biff, salat med pommes frites og bearne Var godt. I dag hadde vi røykt torsk til middag, godt det og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.