Gjest Pingla2 Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Noen meget sentimentale filmer får meg til å gråte. Er jeg unormalt sentimental? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Neida, jeg kan godt sipe over pinlig sentimentale filmer. ) 0 Siter
Gjest trånd-heim Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg, mann i min beste alder, feller stadig vekk en tåre eller tre når jeg ser noen rørende på tv - og det bør ikke bare være av filmer 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Nei, det er vel ganske normalt, i hvertfall kan det renne tårer her når jeg ser god (og trist) film. En del halvdårlige amerikanske tåreperser beveger meg ikke særlig. 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Er ikke det ganske vanlig, da? Jeg gråter lett av filmer. Alt fra kjærlighetsfilmer til starten på Løvenes konge trigger tårekanalene mine. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Neida, jeg kan godt sipe over pinlig sentimentale filmer. ) Godt at jeg ikke er alene da.Det begynte med Skippy og Lassie for min del. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg gråter stadig av filmer og ser ikke på det som noe unormalt 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Mann var på hytta i går for å rydde opp etter Dagmar. Da fikk jeg endelig sett en grinefilm jeg har hatt lyst til å de lenge. Tårene trillet flere steder i filmen og et par hulk kom der også. Kjempedeilig. :-) Må si at jeg felte et par tårer for Kari i sted også. (Ingen grenser) Kjente meg vel litt igjen i forhold til det å av og til ha lyst til å si nei, men i motsetning til henne, klarer jeg det som regel ikke... :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg blir rørt av mange ting, herunder mange filmer. Og også rørt av slikt som f eks kongens blanke øyne da Ingebjørg Brattland sang "Den fyrste song". 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det er vel helt normalt å blir rørt av filmer. My sisters keeper er vel den filmen jeg har grått desidert mest av... Ellers er jeg nok i overkant lettrørt da, såpass mye at min 13-åring blir flau;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.