Gå til innhold

Bjørgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg helt uenig i.

Jeg synes kvinner er vakre i både syltynn, ferm og muskuløs variant - det er ikke bare én type kvinnekropp som fint. Bjørgen synes jeg er kjempeflott, om enn ikke akkurat klisjémessig feminin. ;)

Gjest Aktiva poteta
Skrevet

Jeg synes hun er et fantastisk flott. Kunne absolutt ikke tenke meg hennes muskler men det er en dame så rå som noen. Å sitte å si at hun har så stygg kropp er noe av det fæleste jeg hører. Stakkars jente driver seg seg til det ytterste og så må man sitte å kritisere kroppen hennes! Skam deg

Skrevet

Synes hun er flott jeg! Litt i overkant kraftige overarmer kanskje (jeg hadde ikke brutt håndbak med henne for å si det sånn! *hehe*), men hun har en flott kropp!

Skrevet

Synes hun er flott jeg! Litt i overkant kraftige overarmer kanskje (jeg hadde ikke brutt håndbak med henne for å si det sånn! *hehe*), men hun har en flott kropp!

Marit er min nydelige heltinne! :0)

Mrs. Wallace
Skrevet

Da er det jammen flaks at Marit Bjørgen ikke er avhengig av din godkjennelse for å være den hun er.

Gjest Elextra
Skrevet

Utpreget feminin er hun vel ikke, men jeg synes hun er utrolig flott likevel!

Synes genrelt utseendet er ganske irrelevant for idrettsstjerner, men ingen tvil om at hun ser flottere ut en f.eks. Kowalcyk med skidressen på :-).

Uansett - skulle gjerne hatt en tidel av hennes utholdenhet og styrke. Flott innstilling og sportsånd har hun også.

Skrevet

Da er det jammen flaks at Marit Bjørgen ikke er avhengig av din godkjennelse for å være den hun er.

*like*

Gjest positiv du er da!
Skrevet

Hun har en sunn og sterk kropp. Hva har du å skryte av, 20 kg fett, dårlig kondis og lav IQ?

Skrevet

Utpreget feminin er hun vel ikke, men jeg synes hun er utrolig flott likevel!

Synes genrelt utseendet er ganske irrelevant for idrettsstjerner, men ingen tvil om at hun ser flottere ut en f.eks. Kowalcyk med skidressen på :-).

Uansett - skulle gjerne hatt en tidel av hennes utholdenhet og styrke. Flott innstilling og sportsånd har hun også.

Hadde jeg vært mann / lesbisk hadde jeg garantert vært hemmelig avstandsforelsket i Marit Bjørgen! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hun har en sunn og sterk kropp. Hva har du å skryte av, 20 kg fett, dårlig kondis og lav IQ?

*knegg*

Skrevet

Jeg er enig, men det ser jo heldigvis ut som hun selv er veldig fornøyd med hvordan den ser ut. Hun hadde jo virkelig kledd seg for å framheve mannsarmene på Idrettsgallaen i går.

Men søt og sympatisk, det er hun.

Gjest bjørggudrun
Skrevet

Like stygg er hun uansett hva dere sier.

Skrevet

Like stygg er hun uansett hva dere sier.

LALALALALALALALA, JEG HØRER IKKE ETTER, LALALALALALALA.

Bjørgen gir meg ståpikk, enkelt og greit.

Skrevet

Hun er fin, men hadde lett kledd en annen kjole bedre ;-)

Gjest I kveld er det Søndag
Skrevet

lol :-D

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Stygg er hun ikke og hun hadde kanskje ikke vært så flink uten den kroppen, men kjoler kler henne ikke. Hun er ingen Johaug.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du rakke ned på andre menneskers kropper?? Tenk om noen drev slik med deg?

Det har med respekt for andre å gjøre.

Skrevet

Jeg synes det står utrolig stor respekt av den kroppen hun har, alt det arbeidet som ligger til grunn for den. Men den er ikke spesielt feminin, men jeg regner heller ikke med at det er målet hennes:-)

Skrevet

Kroppen hennes er sterk og leverer akkurat som den skal og det er tross alt det viktigste, men heller ikke jeg syns at såpass deffet kvinnelige overarmer er spesielt estetisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...