Gjest bjørggudrun Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Fyy så stygg kropp hun har !! 0 Siter
mah-jong Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Det er jeg helt uenig i. Jeg synes kvinner er vakre i både syltynn, ferm og muskuløs variant - det er ikke bare én type kvinnekropp som fint. Bjørgen synes jeg er kjempeflott, om enn ikke akkurat klisjémessig feminin. 0 Siter
Gjest Aktiva poteta Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes hun er et fantastisk flott. Kunne absolutt ikke tenke meg hennes muskler men det er en dame så rå som noen. Å sitte å si at hun har så stygg kropp er noe av det fæleste jeg hører. Stakkars jente driver seg seg til det ytterste og så må man sitte å kritisere kroppen hennes! Skam deg 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Synes hun er flott jeg! Litt i overkant kraftige overarmer kanskje (jeg hadde ikke brutt håndbak med henne for å si det sånn! *hehe*), men hun har en flott kropp! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Synes hun er flott jeg! Litt i overkant kraftige overarmer kanskje (jeg hadde ikke brutt håndbak med henne for å si det sånn! *hehe*), men hun har en flott kropp! Marit er min nydelige heltinne! :0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Da er det jammen flaks at Marit Bjørgen ikke er avhengig av din godkjennelse for å være den hun er. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Utpreget feminin er hun vel ikke, men jeg synes hun er utrolig flott likevel! Synes genrelt utseendet er ganske irrelevant for idrettsstjerner, men ingen tvil om at hun ser flottere ut en f.eks. Kowalcyk med skidressen på :-). Uansett - skulle gjerne hatt en tidel av hennes utholdenhet og styrke. Flott innstilling og sportsånd har hun også. 0 Siter
mah-jong Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Da er det jammen flaks at Marit Bjørgen ikke er avhengig av din godkjennelse for å være den hun er. *like* 0 Siter
Gjest positiv du er da! Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hun har en sunn og sterk kropp. Hva har du å skryte av, 20 kg fett, dårlig kondis og lav IQ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Utpreget feminin er hun vel ikke, men jeg synes hun er utrolig flott likevel! Synes genrelt utseendet er ganske irrelevant for idrettsstjerner, men ingen tvil om at hun ser flottere ut en f.eks. Kowalcyk med skidressen på :-). Uansett - skulle gjerne hatt en tidel av hennes utholdenhet og styrke. Flott innstilling og sportsånd har hun også. Hadde jeg vært mann / lesbisk hadde jeg garantert vært hemmelig avstandsforelsket i Marit Bjørgen! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hun har en sunn og sterk kropp. Hva har du å skryte av, 20 kg fett, dårlig kondis og lav IQ? *knegg* 0 Siter
tonie Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er enig, men det ser jo heldigvis ut som hun selv er veldig fornøyd med hvordan den ser ut. Hun hadde jo virkelig kledd seg for å framheve mannsarmene på Idrettsgallaen i går. Men søt og sympatisk, det er hun. 0 Siter
Gjest bjørggudrun Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Like stygg er hun uansett hva dere sier. 0 Siter
nick Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Like stygg er hun uansett hva dere sier. LALALALALALALALA, JEG HØRER IKKE ETTER, LALALALALALALA. Bjørgen gir meg ståpikk, enkelt og greit. 0 Siter
Axcia Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hun er fin, men hadde lett kledd en annen kjole bedre ;-) 0 Siter
Gjest I kveld er det Søndag Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hun har en sunn og sterk kropp. Hva har du å skryte av, 20 kg fett, dårlig kondis og lav IQ? lol :-D 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Stygg er hun ikke og hun hadde kanskje ikke vært så flink uten den kroppen, men kjoler kler henne ikke. Hun er ingen Johaug. 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hvorfor i all verden skal du rakke ned på andre menneskers kropper?? Tenk om noen drev slik med deg? Det har med respekt for andre å gjøre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Jeg synes det står utrolig stor respekt av den kroppen hun har, alt det arbeidet som ligger til grunn for den. Men den er ikke spesielt feminin, men jeg regner heller ikke med at det er målet hennes:-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Kroppen hennes er sterk og leverer akkurat som den skal og det er tross alt det viktigste, men heller ikke jeg syns at såpass deffet kvinnelige overarmer er spesielt estetisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.