Gå til innhold

Bjørgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bjørgen har flott kropp, det mener jeg det ikke er noen tvil om, men hun passer ikke med flotte kjoler med korte ermer, hun har for kraftige overarmer til det.

Det blir litt sånn "traktor i skjørt"

Gjest flott er hun
Skrevet

For å si noe slikt er du nok egentlig sjalu fordi din egen kropp ikke er noe å skryte av ;)

Skrevet

Jeg er enig, men det ser jo heldigvis ut som hun selv er veldig fornøyd med hvordan den ser ut. Hun hadde jo virkelig kledd seg for å framheve mannsarmene på Idrettsgallaen i går.

Men søt og sympatisk, det er hun.

Enig med deg i at hun er søt og sympatisk. Men slike armer er ikke pent på en kvinne:

http://sport.smp.no/sport/langrenn/article219292.ece

Den dagen noen påstår at jeg kommer med slike uttalelser fordi jeg er misunnelig, så vil jeg protestere, for og si det mildt:-)

Skrevet

Enig med deg i at hun er søt og sympatisk. Men slike armer er ikke pent på en kvinne:

http://sport.smp.no/sport/langrenn/article219292.ece

Den dagen noen påstår at jeg kommer med slike uttalelser fordi jeg er misunnelig, så vil jeg protestere, for og si det mildt:-)

De sier alltid at man er misunnelig. Det er det beste knebletrikset i verd...Vesten.

;)

Skrevet

De sier alltid at man er misunnelig. Det er det beste knebletrikset i verd...Vesten.

;)

Ikke sant :-) Hun er en fantastisk idrettsutøver og ei flott jente. Men man må skille mellom det, og at det er pent med slike arm-muskler, synes jeg:-)

Har du forresten hørt denne? Det hadde ikke jeg:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...