Gå til innhold

Råd ønskes av familie som snart blir husløse

Anbefalte innlegg

Har jeg skrevet noe sted at dette er tilfellet hos oss? Tenk litt på det først.

Vet du, nå kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Jeg svarte ikke her noe som omhandlet din konkrete sak, men på et generelt grunnlag, og svaret mitt var ikke engang rettet mot deg. Legg merke til hvem jeg svarer. Jeg svarer også deg - ikke en gang, men to - for å være hjelpsom.

Jeg står fortsatt for at det bør ligge uhyre sterke forhold til grunn for at man ikke skal klare seg selv. Man skal ikke ta det for gitt at det offentlige rydder opp etter seg eller trår til, selv om man kanskje har ønske om det.

Fortsetter under...

Gjest Trådstarter

Vet du, nå kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Jeg svarte ikke her noe som omhandlet din konkrete sak, men på et generelt grunnlag, og svaret mitt var ikke engang rettet mot deg. Legg merke til hvem jeg svarer. Jeg svarer også deg - ikke en gang, men to - for å være hjelpsom.

Jeg står fortsatt for at det bør ligge uhyre sterke forhold til grunn for at man ikke skal klare seg selv. Man skal ikke ta det for gitt at det offentlige rydder opp etter seg eller trår til, selv om man kanskje har ønske om det.

Ok. Jeg beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...