cizz Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jge vet ikke så mye om hvordan man går fram og det du spør om, men jeg vil bare si at det er så fint at du tar situasjonen på alvor for barnet ditt! Jeg ble mobbet hele sjette klasse, og det var helt grusomt. En liten skole, vi var bare 12 elever på trinnet. Mamma og pappa var i møter med de fem lærerne som jobbet der flere ganger(dette er jo over 20 år siden da og det var vel ikke så mye kunnskap om mobbing), men ble bare møtt med oppgitte skuldertrekk og "ja hva syns dere vi skal gjøre da" og "har dere noen forslag". Mamma snakket også med noen av de andre mødrene, men det ble aldri orden på det. Det eneste de oppnådde var at da vi skoleåret etter skulle busses til ungdomsskolen som var et annet sted slapp jeg å komme i klasse med noen av de andre fra min skole. Og det skulle faktisk ikke mer til! Takk og lov. Jeg hadde en kjempefin tid på ungdomsskolen, og nye venner gjorde at jeg bare kunne overse mine gamle plageånder som jeg tross alt ikke trengte å se mer enn på skoleveien. Og sjelden der også, jeg hadde skolebuss men valgte nesten alltid å sykle/sparke for å slippe bussturen. Noen ganger er nytt miljø eneste løsningen!! Stå på for barnet ditt, lykke lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.