Gå til innhold

Må jeg betale Kringkastningsavgift?

Anbefalte innlegg

Gjest Har de lov til det?

Jeg har for en periode flyttet hjem til mine foreldre mens jeg venter på å få meg en jobb. Her bor jeg gratis og de er mine forsørgere.

30. desember sendte jeg en mail til NRK om at jeg nå bodde hos mine foreldre og at de allerede betalte for kringkastningsavgift.

Får tilbake til svar at de fortsatt vil oppretholde krav om kringkastningsavgift. Skjønner ikke hvorfor?

Det er kun èn TV i huset her. Jeg har ikke TV selv. Hvorfor skal jeg måtte betale da?! Ikke ser jeg på TV en gang. Hadde en gamel TV der jeg bodde tidligere som jeg så på 2-3 ganger i de to årene jeg bodde der. Den er ikke i bruk lengre. Det er veldig surt å skulle betale tusenvis av kroner (som man ikke har!) for noe man ikke benytter seg av! SUKK!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374603-m%C3%A5-jeg-betale-kringkastningsavgift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Louis Cyphre

Jo, hvis hun har pc, så må hun det da man kan se web-tv.

Nei, man skal bare betale lisens hvis PC'en har TV-kort/tuner eller lignende. Dessuten, hvis h*n ikke har inntekt og blir forsørget av foreldrene skal h*n uansett ikke betale lisens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...