Gå til innhold

Ny iPhone - spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest teletele

Har skiftet fra vanlig mobil til iPhone, samme nummer som før. I brevet fra teleoperatøren står det at jeg må bytte til mitt nye SIM kort den 16.01.12 kl 21.00. Betyr det at jeg må gjøre det på dette tidspkt, eller betyr det senest det tidspkt. eller tidligst det tilspkt. ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374615-ny-iphone-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sånn enkelt fortalt liksom.

Det betyr at det nye simnkortet ditt fungerer etter klokke 21, og ikke før klokken 21.

Det betyr også at det simkortet du har nå fungerer frem til klokken 21, men ikke etter klokken 21 (hvis du har overflyttet samme telefonnummer)

Akkurat når du bytter simkort er selvfølgelig helt opp til deg, men dersom du vil ha et simkort som fungerer kan det jo være greit å ta hensyn til tidspunktet :)

Gjest teletele

Det betyr at det nye simnkortet ditt fungerer etter klokke 21, og ikke før klokken 21.

Det betyr også at det simkortet du har nå fungerer frem til klokken 21, men ikke etter klokken 21 (hvis du har overflyttet samme telefonnummer)

Akkurat når du bytter simkort er selvfølgelig helt opp til deg, men dersom du vil ha et simkort som fungerer kan det jo være greit å ta hensyn til tidspunktet :)

Ja, selvsagt... sånn må det jo være. Takker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...