Gå til innhold

Har dere hatt førstehjelpskurs på jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest førstehjelpskurs
Skrevet

Tenker da ikke på dere som har yrker hvor slikt må kunnes. Er det vanlig å ha et slikt kurs på normale arbeidsplasser?

Skrevet

Vi går på førstehjelpskurs ca en gang i året.

Skrevet

Jeg har kontorjobb, og vi har førstehjelpskurs hvert tredje år. Der jeg jobbet tidligere (også kontorjobb), hadde vi ikke førstehjelpskurs. Jeg byttet jobb i fjor, og gleder meg til et slikt kurs i år :-)

Skrevet

Der jeg jobbet før hadde vi førstehjelpskurs årlig. I min nåværende jobb har vi aldri hatt det (noe vi egentlig burde, etter min mening).

Skrevet

Jeg jobber i bibliotek og de siste årene har vi hatt obligatorisk førstehjelpskurs for alle ansatte.

Skrevet

Har aldri hatt det. Men vi har hjertestartere på kontoret og flere ansatte som er spesialopplært i bruk av dem.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har jobbet på min nåværende arbeidsplass i fem år, og vi har ikke hatt noe førstehjelpskurs. Vi har (som morsan nevner) hjertestartere og noen ansatte som er kurset i å bruke dem. Men det var en god påminnelse du kom med.

Gjest ambrose
Skrevet

Ja, vi skal ha det etterhvert har jeg fått beskjed om.

Skrevet

Ja, ca hvert annet år de stedene jeg har jobbet. Det er ikke i helsesektoren eller annen bransje der det er påkrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...