ingoen Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Har for første gang fått 3 slike juleløker i gave og de er nå ferdig blomstret. Heter de svibler, mon tro? Er i allefall lys lilla, med kort stilk og mange bittesmå blomster i klaser. Så til spørsmålet: Hva gjøre nå? Kaste dem? Kutte av dem og oppbevare til neste jul? Noen med litt mer grønne fingre enn meg som kan gi noen tips ? På forhånd takk for svar :-) 0 Siter
Gjest og la de blomstre der :) Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har planer om å grave mine ned i blomsterbedet ute. 0 Siter
caprice Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har planer om å grave mine ned i blomsterbedet ute. Jeg har gravd ned sviblene (og også sånne små påskeliljer man får ved påsketid) i hagen, og de har blomstret fint året etter :-) 0 Siter
ingoen Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Jeg har gravd ned sviblene (og også sånne små påskeliljer man får ved påsketid) i hagen, og de har blomstret fint året etter :-) Da prøver jeg det! Er jo så herlig med disse løkplantene som dukker opp på svarteste vinteren - beste som finnes er vårsol og krokuser som strekker seg oppover! Takk for tips, begge to :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har planer om å grave mine ned i blomsterbedet ute. Hvordan får du gravd de ned i tæla? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.