Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snakket med pappaen og han mener det er en god ide. Vi skal finne en billig enkel, sjekke med operatøren vår hva slags sperrer og hjelp de kan ha. Og så henger vi den på dem når de skal ut på ettermiddagen.

Det blir fortsatt regler for å si fra og følge tider. Men da kan jeg i det minste nå dem om klokka går og ingen dukker opp. Teoretisk sett...

Foresten så skal man ikke le av teknikken, jeg fikk snuppa til å lede meg igjennom google maps street view og til riktig hus der broren var! Så slo vi bare opp adressen og vips! Telefonnr. Mye greiere enn sånne forklaringer som "Hos Mattea der som de har et rundt bord ute med et eple på.."

Det er mer enn 3tusen hus her, og selv om de har begrensninger på radius så greier jeg ikke å huske alle adresser og alle unger. De omgåes jo med barn fra flere klassetrinn også.

He, he - ikke bare greit nei. Får tro dere finner en måte som fungerer godt :)

Fortsetter under...

Gjest også for voksne

''Men en mobil kan også programmeres til å "pipe når du skal hjem".. De driver og lærer klokka, men det blir så fort glemt i lekens hete.''

Det er jo nettopp dette jeg mener de bør lære seg uten piping eller mor som ringer, selv om det kan høres praktisk ut.

Eh...jeg har "piping når jeg skal hente barna fra barnehagen" lyd på min mobil jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...