EnolaGay Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes ofte at musklene blir bra av massasje. Men så har jeg like ofte erfart at etter massasje er musklene fine et par timer, og så stivner det verre enn før og verker skikkelig. Hva kan det komme av? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Hard masasje? At musklene våkner til liv? Ømme punkt? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Er det betennelse skal man vel være forsiktig med massering? 0 Siter
Gjest montroom Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Blodtilførselen til muskulaturen øker under massasjen og avtar gradvis etter at behandlingen er ferdig. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Blodtilførselen til muskulaturen øker under massasjen og avtar gradvis etter at behandlingen er ferdig. Men skulle det tilsi at muskelen er dønn stiv etter et par timer igjen av den grunn? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Er det betennelse skal man vel være forsiktig med massering? Betennelse betyr infeksjon/feber/hevelse/rød/blå type, ja? Eller bruker man ordet om andre ting også? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Betennelse betyr infeksjon/feber/hevelse/rød/blå type, ja? Eller bruker man ordet om andre ting også? Du kan jo ha senebetennelse da. Jeg har kronsik senebetennelse i håndledd og albue. Det verker, men vises ikke utenpå. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Du kan jo ha senebetennelse da. Jeg har kronsik senebetennelse i håndledd og albue. Det verker, men vises ikke utenpå. Jeg tror ikke jeg har senebetennelse i iliosakralleddet og nedre korsrygg..? Er det sener der? Jeg tror det "hvite" greiene der musklene sitter fast har fått seg en trøkk jeg. Og at det ikke vil gi seg før det får kortison eller noe slikt. *fabler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.