Gå til innhold

FU: Hvor bred ring har du?

Gjest forlovelsesring/giftering

Anbefalte innlegg

Gjest forlovelsesring/giftering

Jeg/vi har 4 mm ringer. Jeg kledte det for noen år siden, men jeg har blitt eldre, og synes at voksne hender kler litt bredde på ringene. I alle fall mine fingre ;-) Vi har hatt disse ringene i 12 år.

Jeg ønsker å lage gullringene litt bredere/kraftigere. Min venninne fraråder det, med begrunnelsen at det er ikke gir huden under ringen nok luft. Det fører til eksem og kløe, derfor bruker hun ikke sin ring til daglig.

Hvor bred er din ring, og er du fornøyd? Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374685-fu-hvor-bred-ring-har-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Monicaen

Den er 3mm. Den gang vi valgte dem ut, syntes vi de var de fineste i butikken. Nå er den litt slitt, men jeg ville aldri forandret på den. Gifteringen er mer symbol enn smykke. De andre ringene bærer jeg som pynt, men gifteringen viser at jeg har avlagt et løfte.

Jeg har aldri likt brede ringer, og synes derfor at tynne ringer kler alle! Jeg ville nok aldri har vurdert i etterkant å gjørde noe med en forlovelses-/giftering. Den skal være som den har vært, synes jeg. Ringen er jo ikke "den samme", om den ikke ser ut som den gjorde "den gang da..."

Annonse

3 mm, Da vi kjøpte ringene var det viktigst at de ikke var flate, da jeg aldri har vært spesielt begeistret for flate gifteringer.

Kunne nok hatt en mm til, men ikke enda bredere.

Uansett kunne jeg ikke tenke meg å bytte ut gifteringen nå, etter nesten 19 år.

Aner ikke hvor bred den er, helt standard. Nå skulle jeg gjerne hatt den bredere, og tenker det går ann å kjøpe nye hvis mannen er enig, eventuelt smelte inn de vi har i de nye. Økonomien og smaken har forandret seg på 15 år, menikke forholdet. Er ikke så sentimental på ting, men har heller ikke tatt den av på 15 år. Syns allikevel nye ringer kunne vært koselig også, det ville bare bekrefte hva vi allerede vet og de gamle symboliserer.

Våre ringer er 4 mm. Da vi valgte dem, syns jeg de var fine, og mange hadde smalere ringer på den tiden. Nå er de vel i den smale enden av skalaen, men jeg liker dem fortsatt. De er også avrundet på undersiden og behagelige å bruke. Ringene er ikke først og fremst et smykke, men et symbol, og jeg kunne ikke drømme om å bytte dem i nye. Det var jo disse vi valgte :-)

Våre ringer er 4 mm. Da vi valgte dem, syns jeg de var fine, og mange hadde smalere ringer på den tiden. Nå er de vel i den smale enden av skalaen, men jeg liker dem fortsatt. De er også avrundet på undersiden og behagelige å bruke. Ringene er ikke først og fremst et smykke, men et symbol, og jeg kunne ikke drømme om å bytte dem i nye. Det var jo disse vi valgte :-)

Har ikke noe å måle med, men tipper ringene er 3 eller 4 mm brede. De er avrundet inni, og behagelige å ha på.

Kunne ikke tenke meg å bytte dem ut i noe mer moderne!

Til høsten er det 20 år siden vi forlovet oss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...