Gå til innhold

Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er derfor jeg har begynt med selvterapi med å si positive ting til meg selv. Prøve å fortrenge de negative tankene.

Lur strategi. Jeg tror forøvrig ikke du trenger å tenke det som at du fortrenge de negative tankene, men etterhvert vil du merke at når du forkuserer på det du er fornøyd med og duger til så vil , de negative aspektene få mindre næring og dermed mindre betydning for selvbildet ditt :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Mammantil3

2

• mirami

2

• jassy

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest javedia
Skrevet

Ja, jeg burde egentlig være lykkelig nå. Sliter litt for tiden så jeg kan ikke si jeg er helt fornøyd med tilværelsen. Stor sett går jeg likevel ikke rundt og surmuler. Jeg hadde ønsket meg et liv der jeg kunne ha jobbet og vært mere sosial, da hadde jeg nok også vært mere lykkelig. Når jeg ikke kan dette så må jeg ta til takke og prøve å være fornøyd med tingene som de er. Det kommer jo også an på hvordan man definerer "lykke"?

Skrevet

Ingen er vel lykkelig hele tiden. Jeg har gode og vonde dager.

I dag er jeg for trøtt til å synes at jeg er lykkelig, selv om jeg egentlig har god grunn til å føle meg lykkelig i dag for dagen har vært fin.

Lykke har vel mye med stemningsleiet å gjøre. Men jeg har dager hvor jeg faktisk føler meg lykkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...