Else Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvordan er nå reglene for sykt barn, kan man være hjemme med de ut det året de er 12? Eller er det fram til de fyller 12? Eller er det 13? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ifølge NAV: Dersom du er arbeidstakar og har omsorg for barn under 12 år. Det tolker jeg slik at du kanskje får omsorgspenger til barnet fyller 12 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fram til de fyller 12. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er til fylte tolv år. Men hvis du har ett sykt barn over tolv som er så sykt at du må være hjemme, så kan du søke velferdspermisjon med lønn. Det fikk jeg da min trettenåring ble veldig syk. Jeg hadde også lagt ved en erklæring fra legen om at vi hadde vært der. Tror du har krav på inntill ti dager med velferdspermisjon i året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Med vennlig hilsen Ilea Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Her er vel lovdata ganske tydelig på at det er ut det året de fyller 12: http://www.lovdata.no/all/tl-19970228-019-032.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.