Gå til innhold

Reklamasjon bil

Anbefalte innlegg

Gjest Fucking Mazda

Først gikk støtdemper. Vi kunne få reparart mot at vi betalte halvparten. Nå har noe med Clutchen gått. Bilverkstedet skulle søke om vi fikk det på reklamasjonsretten. Dette ville ta et par dager. Sist gang gikk det veldig mange dager.

1) Dette går helt klart på reklamasjon. Hvordan bruke minst mulig tid og energi på å krangle med Mazda`?

2) Hva kan man bruke mot at de drøyer ut i tid med saksbehandling når det gjelder om vi får reklamsjon eller ikke. Jeg ser veldig klart for meg at de nå vil tilby 50/50 igjen, NOE SOM IKKE KOMMER PÅ TALE. Også klager vi også går dagene men det er vi som er uten bil. Jeg finner meg ikke i at det skal ta to dager å finne ut om det går på reklamasjonen, før de begynner å reparere en gang.

Trodde Mazda skulle være på linje med Toyota, men nå begynner jeg å lure altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374705-reklamasjon-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...