Gå til innhold

Hva syns dere om Tweet 4 Tweet programmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det på nett-tv nå, og syns ikke noe om det, men jeg er ikke inne i twitter, så jeg er nok ikke i målgruppen.

Skrevet

En mellomting mellom pinlig og drepende kjedelig spør du meg. Hva syns du da?

Skrevet

Ikke sett, men jeg pleier å like det kritikerne slakter, og jeg synes Jenny Skavlan er utrolig pen. Jeg liker det sikkert:)

Skrevet

Det er helt uten tvil et av de kleineste programmene som noensinne er blitt sendt på norsk TV.

Jeg liker flere av de som var med, men det spiller ingen rolle. Gud hjelpe oss alle.

Skrevet

Ikke sett, men jeg pleier å like det kritikerne slakter, og jeg synes Jenny Skavlan er utrolig pen. Jeg liker det sikkert:)

Jeg liker også Jenny Skavland. Hun er både frittalende, søt, har et skarpt hode og en kjapp replikk, men heller ikke hun var særlig god her. Mulig de alle var nervøse, men det er lenge siden jeg har sett noe så svakt som dette desverre. Får håpe det tar seg opp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...