Gå til innhold

Protein- slankebar?

Anbefalte innlegg

Gjest ny forbruker
Skrevet

Hvilken proteinbar/slankebar er den beste?

Har nettopp spist en Atkinson-bar og blitt skikkelig kvalm.

Erfainger?

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg blir både mett og vel så det av slike slankebarer, og egentlig er det ingen som er så god at jeg kunne tenke meg å spise det daglig. Første biten er nydelig søt og god, så blir man mett halveis i baren, og hvorfor ikke stoppe der? Neida, man spiser hele og fy søren så mett man blir. Jeg tenker alltid at det blir lenge til neste gang jeg skal spise en slik. Jeg pleier å kjøpe en slik innimellom hvis vi skal på cafe og jeg er sulten. Da trenger jeg bare kaffen til, og styrer unna kakene som de andre koser seg med.

Gjest ny forbruker
Skrevet

Jeg blir både mett og vel så det av slike slankebarer, og egentlig er det ingen som er så god at jeg kunne tenke meg å spise det daglig. Første biten er nydelig søt og god, så blir man mett halveis i baren, og hvorfor ikke stoppe der? Neida, man spiser hele og fy søren så mett man blir. Jeg tenker alltid at det blir lenge til neste gang jeg skal spise en slik. Jeg pleier å kjøpe en slik innimellom hvis vi skal på cafe og jeg er sulten. Da trenger jeg bare kaffen til, og styrer unna kakene som de andre koser seg med.

Takk for svar!

Godt poeng, og godt tips!

Jeg skal ikke trøkke i meg hele baren på en gang. Fullstendig unødvendig. Så sant, så sant!

Derimot skal jeg ha en liten nødpakke liggende i vesken til kaffekos når jeg er på kafe. Jeg kjenner ofte at jeg nettopp i slike situasjoner har lyst på noe søtt!

Skrevet

Jeg liker godt Nutrilett-baren, har alltid en i vesken. Er nydelig inntil en kopp kaffe, hvis de ikke har annet enn fint bakverk på kafeen jeg besøker. Og med bakverk mener jeg også rundstykker eller baguett av fint hvetemel. Da er det like 'sunt' med en bar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...