Gå til innhold

Enkel eller dobbel legetime?

Anbefalte innlegg

Gjest Åffår
Skrevet

Har ikke vært hos lege på 5 år og det har dermed hopet seg opp litt forskjellige ting jeg ønsker å ta opp når jeg nå skal bestille time. Bla min psykiske helse, sterke søvnforstyrrelser og noe som ser ut til å ha blitt kroniske magesmerter/plager. Jeg har også en føflekk jeg vil få sjekket.

Hvor lang tid får du ved en enkel legetime? Bør jeg bestille dobbel legetime for alt dette?

candyqueen_83
Skrevet

Rams opp det du skal når du ringer for å bestille time. Da får du nok svar på det :o)

Skrevet

Hos min lege kan man ta opp max to problemstillinger på en enkelttime, den er på 15 min så det sier seg selv at det er begrenset hva man rekker å ta opp. Bestill dobbelttime du.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg ville bestilt en dobbel-time, eller tatt det over flere ganger. Jeg har det med å bli stresset når jeg er hos legen fordi jeg vet at man har knapt med tid, så jeg synes det er ok å planlegge legebesøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...