Gå til innhold

Til de det måtte interessere

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Jeg bare må dele denne gleden med de som har fått med seg "brudd i foten-sagaen ;-)"

Jeg har sluppet krykkene innendørs:-))) I dag har jeg ryddet og støvsuget uten krykker. Jeg går som ei gås og alt går i saaaakte tempo, men jeg greier det med joggesko på bena ;o) Det er mye mer praktsik med to bein enn med fire.

Om morgenen er det fortsatt ikke mulig, da jeg stivner i løpet av natta, men dette er et stort fremskritt. Veldig hoven på kveldtid etter mye belasting, men pytt pytt. Det overlever jeg. :-)

Utendør kommer jeg til å følge fysioterapeutens råd om ikke å slippe krykkene , da jeg halter for mye og kan risikere og bli skjev.

Når denne sykemeldingsperioden er over om noen dager har jeg tenkt å begynne jobbe. Starter litt forsiktig med 2-3 dager i uka, tenker jeg. Virker som legen min lar meg bestemme selv. Synes det har gått fort frem nå siste dagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374785-til-de-det-m%C3%A5tte-interessere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :-)

Det virker som du har fått tilbake det som skal til for og bli helt frisk igjen på kortest mulig tid:-) Bare at du vil tilbake i jobb igjen når du fortsatt er såpass dårlig....Det er rett og slett beundringsverdig:-) Du er ikke jenta som gir seg så lett, nei:-)

Gjest Nickløsheletida

Det virker som du har fått tilbake det som skal til for og bli helt frisk igjen på kortest mulig tid:-) Bare at du vil tilbake i jobb igjen når du fortsatt er såpass dårlig....Det er rett og slett beundringsverdig:-) Du er ikke jenta som gir seg så lett, nei:-)

Den beslutiningen tok jeg her om dagen, da jeg dro innom jobben på besøk og fant ut hvor godt det gjorde for humøret. Blir ikke friskere av å være hjemme :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Hyggelig å lese :-) Pass på at du ikke tilbringer altfor lange dager på jobben i begynnelsen; slik jeg har forstått det, så er det en fordel om beinet ikke hovner alt for mye opp i løpet av dagen.

Ja, får diskutere hvordan det skal legges opp i forhold til fysioterapitimer osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...