Gå til innhold

Noen som har hatt UFO-observasjoner i det siste?

Anbefalte innlegg

Da har du nok sett et fly.

Det må iallefall ha vært B2 stealth bombere,

http://bugimus.com/stealth/newpics/Nbombers_b2_0017.jpg

men de er jo designa for å vare usynlige, i tillegg at det har vært en grov krenking av norsk luftrom

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Agarthian

16

• Mrs D

7

• morsan

2

• Bookworm

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ødegaard

Jeg tror deg også.

Det er dårskap å tro at det ikke finnes intelligent liv andre steder i verdensrommet, og at de ikke kan ha utviklet seg såpass at de kan besøke oss.

Hva er "vitsen" mes et så uendelig, gigantisk univers med utallige soler og planeter, hvis det bare er vi jordboere som er til?

''Hva er "vitsen" mes et så uendelig, gigantisk univers med utallige soler og planeter, hvis det bare er vi jordboere som er til?''

Hvorfor "må" det det?

''Hva er "vitsen" mes et så uendelig, gigantisk univers med utallige soler og planeter, hvis det bare er vi jordboere som er til?''

Hvorfor "må" det det?

Fordi det er usannsynlig at vi er aleine i et så vanvittig stort univers.

Neppe særlig sannsynlig at "de" skulle komme hit.

Kanskje de allerede er her, har ikke nevnt noe ekstraterrestielt.For alt man vet kan de komme fra baser i den norske fjellheimen, eller fra pissmaurenes land (men isåfall har de neppe hatt fullt flomlys)...

Annonse

Sjekk bildedata. Du kan finne ut om bildet er manipulert ved å sjekke detaljene, derfor la jeg ut originalbildet.

Uansett hva det er, så kan du ikke seriøst mene at det bildet du la ut beviser noe som helst? Jeg har forklart deg en ting det KAN være for folk som ikke har sett eventuelle fenomener sammen med deg, andre kan sikkert komme på flere. Bildet er rett og slett for dårlig til å bevise noe som helst.

Det er meget mulig at det finnes både levende vesener og UFOer der ute. Mitt poeng er at bildet over ikke beviser noe som helst.

''Det er meget mulig at det finnes både levende vesener og UFOer der ute. Mitt poeng er at bildet over ikke beviser noe som helst.''

Enig

Det er meget mulig at det finnes både levende vesener og UFOer der ute. Mitt poeng er at bildet over ikke beviser noe som helst.

''Det er meget mulig at det finnes både levende vesener og UFOer der ute. Mitt poeng er at bildet over ikke beviser noe som helst.''

Det har du rett i. Det beviser ikke utenomjordisk eksistens.

Det må iallefall ha vært B2 stealth bombere,

http://bugimus.com/stealth/newpics/Nbombers_b2_0017.jpg

men de er jo designa for å vare usynlige, i tillegg at det har vært en grov krenking av norsk luftrom

Du kan ikke forvente at du skal bli tatt seriøst når du mener det bildet ditt beviser noe som helst og du i tillegg skriver å hovedinnlegget ditt at

''knipsa et bilde av den siste og fikk regelrett hakeslepp når jeg zooma inn...''

Si meg, hva fikk du hakeslepp av? Et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn? En prikk som kan være hva som helt, og som i alle fall ikke ligner noe annet enn ... nettopp et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn.

Forklar bildet.

''Forklar bildet.''

Det kan være støv på bildesensoren. Det kan være et av disse lysene folk sender opp som henger lenge på himmelen.

Uansett hvor fantastisk du mener det bildet er, det viser NADA. Det er ikke annet enn et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn. En prikk som kan være hva som helt, og som i alle fall ikke ligner noe annet enn ... nettopp et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn.

Bildet er ikke noe å skrive heim om, og egentlig er det jo litt pinlig at noen i det hele tatt mener det bildet kan bevise noe som helst.

Annonse

Hm, ja det var jammen meg sjokkerende gitt...eller egentlig ikke;-)))

Er en Sci-Fi fan,men har nå begynt å tvile.Det er nok drama på denne lille blå om vi ikke også skal bryke tid og penger på "vitenskaplige religioner".For de som husker Eric von Däniken,the blue book og har lest noe om Area 51 og Roswell vil vel sikkert konkludere med at i New Mexico er det ett topphemmelig sted der de forsker på nye våpen og nye flytyper.

Tipper at både SR-71 Blackbird og Stealth F-117 Nighthawk var konstruert der.

Å lage noen dukker som likner på Aliens er ingen kunst.Men at E.T. noen gang har vært her,tviler jeg på.

Men man kan jo lure siden asiater var så tidlig uten med å finne opp kruttet ca år 900.

Dette mens vi var vikinger og kun hadde langbuer,spyd og økser.

Armbrøst var vel funnet opp senere?

Er en Sci-Fi fan,men har nå begynt å tvile.Det er nok drama på denne lille blå om vi ikke også skal bryke tid og penger på "vitenskaplige religioner".For de som husker Eric von Däniken,the blue book og har lest noe om Area 51 og Roswell vil vel sikkert konkludere med at i New Mexico er det ett topphemmelig sted der de forsker på nye våpen og nye flytyper.

Å lage noen dukker som likner på Aliens er ingen kunst.Men at E.T. noen gang har vært her,tviler jeg på.

Men man kan jo lure siden asiater var så tidlig uten med å finne opp kruttet ca år 900.

''Dette mens vi var vikinger og kun hadde langbuer,spyd og økser. Armbrøst var vel funnet opp senere?''

Niks, armbrøsten ble sannsynligvis oppfunnet av kineserne rundt år 500 f.kr.

''Dette mens vi var vikinger og kun hadde langbuer,spyd og økser. Armbrøst var vel funnet opp senere?''

Niks, armbrøsten ble sannsynligvis oppfunnet av kineserne rundt år 500 f.kr.

Poenget var at det er litt merkelig at en rase er så mye mer avansert en en annen.Så avansert at man kan undres om de egentlig er hybrider mellom aliens og mennesket.

Hvorfor er det fremdeles mennesker i jungler som aldri har sett "den hvite mann"? Disse lever i Amasonas eller på Borneo.

Hæ? Nå pjatter du fælt!

Det har du rett i. Det beviser ikke utenomjordisk eksistens.

Ufo betyr jo uidenitfisert flygende objekt og så lenge man ikke kan bekrefte hva det er, så er det ufo. Det behøver jo nødvendigvis ikke være noe utenomjordisk.

Uansett hva det er, så kan du ikke seriøst mene at det bildet du la ut beviser noe som helst? Jeg har forklart deg en ting det KAN være for folk som ikke har sett eventuelle fenomener sammen med deg, andre kan sikkert komme på flere. Bildet er rett og slett for dårlig til å bevise noe som helst.

Jeg er klar over at bildet har dårlig oppløsning, og jeg har ikke hevda at det er noe utenomjordisk, men det var definitivt motoriserte farkoster. Som jeg tror jeg har nevnt, så var vi flere som så de.

Du kan ikke forvente at du skal bli tatt seriøst når du mener det bildet ditt beviser noe som helst og du i tillegg skriver å hovedinnlegget ditt at

''knipsa et bilde av den siste og fikk regelrett hakeslepp når jeg zooma inn...''

Si meg, hva fikk du hakeslepp av? Et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn? En prikk som kan være hva som helt, og som i alle fall ikke ligner noe annet enn ... nettopp et hvitt ujevnt felt på en svart bakgrunn.

Er du virkelig så tett i pappen som du fremstår å være? Har du sjekka alle bildene? Last ned det store og zoom inn, før du forsøker deg på noen flere uttalelser. Jeg forventa ikke å se noe annet enn en større lys flekk når jeg zooma inn, men fikk hakeslepp når oppdaga V-forma på objektet. Var det godt nok forklart, ellle lå det på et nivå over din fatteevne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...