Gå til innhold

Tannpine og kink i nakken

Anbefalte innlegg

Gjest Tannkink
Skrevet

Finner ikke ut hvor det står, men nylig mener jeg det var en som spurte om kink i nakken kan gi tannpine? Jeg har hatt vondere og vondere nakke i det siste, kommer fra noen knuter i kanten av skulderbladene. Nå har jeg sånn tannpine i underkjeven at jeg nesten ikke holder ut. Varme og kalde drikker er rein tortur. Det er ikke lenge siden jeg var hos tannlegen, det burde ikke være noe i veien i de to tennene som gjør vondt nå. Kan det være nakkesmertene, som er verst på siden av nakken, når jeg drar hodet over til motsatt kant?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det finnre kiropraktoren ut på et blunk, man kan få hastetime så ring med en gang.

Skrevet

Nakkeproblemer kan gi smerter som oppfattes som å komme fra tennene. Min erfaring er imidlertid at smertene i såfall er vanskelig å "stedfeste" til en enkelt tann, det varierer litt hvilken tann det kjennes ut som om smerten kommer fra. Jeg har i slike tilfeller heller ikke hatt problemer med kalde og varme drikker.

Jeg ville ringt tannlege på mandag (hvis det ikke er så vondt at du ønsker å oppsøke tannlegevakt nå i helgen) og forhørt meg. Tannproblemer kan komme brått og uventet, så det at du nylig har vært til kontroll utelukker ikke at dette er et tannproblem.

Skrevet

Jeg får veldig ofte smerter i kjeven når nakken er som verst - ved et par anledninger har jeg også oppsøkt tannlege for å sjekke, men det har ikke vært noe galt med tennene.

Men jeg får det ikke helt til å stemme at varme og kalde drikker skal være så ille hvis det er nakken som er årsaken, så var jeg deg ville jeg ha fått en tannlege til å sjekke:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...