Gå til innhold

Morgenfugl?

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Når du våkner om morningen er du blid som ei sol eller gretten?

Jeg trenger litt tid på å våkne men er ikke sur og ikke blid, må bare ha litt tid og ro.

Skrevet

Det er sjelden jeg er gretten, men kan vel ikke si at jeg umiddelbart er strålende blid heller. Det er godt med et lite timinutt i ro og fred for å våkne skikkelig ja. :o)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg våkner innimellom med angst pga mareritt. Da må jeg liksom bare konsentrere meg om å "være til" og prøve å få følelsene litt unna.

Ellers er jeg relativt blid når jeg våkner og blir enda blidere av en stund i ro med morgenkaffen :)

Gjest Elextra
Skrevet

Tror ingen vil kalle meg "blid som en sol" når jeg vekkes tidlig, nei, men akkurat gretten er jeg vel heller ikke. "Taus" er vel beskrivelsen som passer best de første minuttene.

Skrevet

''Jeg trenger litt tid på å våkne men er ikke sur og ikke blid, må bare ha litt tid og ro.''

Samme her.

Skrevet

Jeg vaakner fort. Det er litt kjipt naar vekkerklokka ringer klokka seks ved en feil i helga, for da er jeg vaaken. Hvis jeg ikke er uthvilt av en eller annen grunn er det noe annet, men selv da er jeg vaaken og i forholdsvis godt humoer saa snart jeg kommer meg ut av senga.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg elsker morgenen, det er den beste tiden på døgnet for meg (tidligere var jeg et B-menneske).

Gjest c-menneske
Skrevet

Jeg elsker morgenen, det er den beste tiden på døgnet for meg (tidligere var jeg et B-menneske).

Trodde at det å være "b-menneske" var en kronisk tilstand jeg. Hvordan klarte du å forandre det?

Gjest ambrose
Skrevet

Trodde at det å være "b-menneske" var en kronisk tilstand jeg. Hvordan klarte du å forandre det?

Jeg fikk en fast døgnrytme :-)

Gjest sangsol
Skrevet

Liker ikke å dra meg om morgenen. Så når jeg våkner, så vil jeg helst stå opp med en gang. (tenker helg)

Liker å tå 10-15 minutter for meg selv (tenker også her helg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...