Gjest Matariki Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Når du våkner om morningen er du blid som ei sol eller gretten? Jeg trenger litt tid på å våkne men er ikke sur og ikke blid, må bare ha litt tid og ro. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Det er sjelden jeg er gretten, men kan vel ikke si at jeg umiddelbart er strålende blid heller. Det er godt med et lite timinutt i ro og fred for å våkne skikkelig ja. ) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Jeg våkner innimellom med angst pga mareritt. Da må jeg liksom bare konsentrere meg om å "være til" og prøve å få følelsene litt unna. Ellers er jeg relativt blid når jeg våkner og blir enda blidere av en stund i ro med morgenkaffen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Tror ingen vil kalle meg "blid som en sol" når jeg vekkes tidlig, nei, men akkurat gretten er jeg vel heller ikke. "Taus" er vel beskrivelsen som passer best de første minuttene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 ''Jeg trenger litt tid på å våkne men er ikke sur og ikke blid, må bare ha litt tid og ro.'' Samme her. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Jeg vaakner fort. Det er litt kjipt naar vekkerklokka ringer klokka seks ved en feil i helga, for da er jeg vaaken. Hvis jeg ikke er uthvilt av en eller annen grunn er det noe annet, men selv da er jeg vaaken og i forholdsvis godt humoer saa snart jeg kommer meg ut av senga. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Jeg elsker morgenen, det er den beste tiden på døgnet for meg (tidligere var jeg et B-menneske). 0 Siter
Gjest c-menneske Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Jeg elsker morgenen, det er den beste tiden på døgnet for meg (tidligere var jeg et B-menneske). Trodde at det å være "b-menneske" var en kronisk tilstand jeg. Hvordan klarte du å forandre det? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Trodde at det å være "b-menneske" var en kronisk tilstand jeg. Hvordan klarte du å forandre det? Jeg fikk en fast døgnrytme :-) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Liker ikke å dra meg om morgenen. Så når jeg våkner, så vil jeg helst stå opp med en gang. (tenker helg) Liker å tå 10-15 minutter for meg selv (tenker også her helg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.