Gå til innhold

Hva foretrekker du som tørstedrikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øl, vin, cognac, akevitt, whisky, rom, sherry, likør, vodka, appelsinjuice, te, kaffe eller vann?

Jeg foretrekker vann og appelsinjuice.

Skrevet

Te og vann. Drikker stort sett ikke annet enn det.

Skrevet

''Øl, vin, cognac, akevitt, whisky, rom, sherry, likør, vodka, appelsinjuice, te, kaffe eller vann?''

Det kan være godt med kald øl om sommeren når man er tørst selvom jeg drikker ikke særlig mye øl ellers. Cognac, akevitt, whisky etc. er neppe tørstedrikker;-)

Hvis jeg er tørst drikker jeg vann eller brus. Appelsinjuice drikker jeg til frokost og lite utover det. Kaffe drikker jeg mye av, men ikke direkte mot tørste.

Gjest Elextra
Skrevet

''Øl, vin, cognac, akevitt, whisky, rom, sherry, likør, vodka, appelsinjuice, te, kaffe eller vann?''

Jeg liker det meste du nevner der, men som ren tørstedrikk foretrekker jeg vann. Evt. en iskald øl en varm sommerdag! :-)

Skrevet

Som tørstedrikke er det ingenting som er bedre for meg enn vann :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg drikker stort sett bare Pepsi Max og vann.

Skrevet

Juice eller vann hvis jeg må velge mellom disse

Skrevet

Som tørstedrikk er det bare vann eller farris som duger.

Å drikke alkohol mot tørsten er jo helt meningsløst.

Skrevet

Grans cola X. billigere enn pepsimax og minst like god.

Eller så er vannblandet jus godt mot tørsten.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg synes iskald melk er godt når jeg er tørst, men den slukker ikke akkurat tørsten da... :)

Skrevet

Grønn farris blandet med appelsinjuice!

Hvilke blandingsforhold? Jeg liker begge deler godt så dette kan være ei blanding etter min smak:-)

Gjest Dolce Gusto
Skrevet

Isteen min Dolce Gusto lager mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Til å bli avhengig av :)

Skrevet

Te og vann. Drikker stort sett ikke annet enn det.

Som jeg skulle svart det selv.

Skrevet

Vann og kaffe er de eneste drikkene jeg drikker absolutt hver dag.

Skrevet

Hvilke blandingsforhold? Jeg liker begge deler godt så dette kan være ei blanding etter min smak:-)

2/3 farris og 1/3 appelsinjuice!

Skrevet

2/3 farris og 1/3 appelsinjuice!

Takk, det skal jeg prøve nå:-) Er litt tørst etter å ha gjort litt her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...