Gå til innhold

Hvilke bøker skal dere lese i 2012?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse forskjellig. Fikk Linn Ullmanns siste i bursdagsgave. Den skal jeg begynne på snart. Begynte nettopp på "Hypnotisøren" nå, en krimbok svigermor lånte meg. Hun kjøper gjerne pocketbøker på dagligvaren, og så får jeg lese dem når hun er ferdig. Så det blir mye forskjellig :)

Ellers leser jeg veldig mye forskjellig, og det kommer jeg til å fortsette med i 2012 :)

candyqueen_83

Jeg har også maaaange bøker på må-lese-lista mi, men noen av dem blir hvertfall:

Flere av Staalesen

Resten av TrueBlood-serien

De siste Twilight-bøkene

Flere av Mankell

Starte på bøkene til Nygårdshaug

++++++ Både kjente og ukjente.

Annonse

Oi, det var mange. Hva går det i da?

Holder på med "en dåre fri" jeg nå.

Hm ja, hva går det i? Der må jeg vel egentlig svare alt... krim, drama, spenning, thriller, dokumentarer, biografier, fakta og fag, osv osv...:-) Jeg er temmelig altetende innen litteratur!

Gjest Elextra

Jeg legger ingen leseplan. Har jo enkelte tanker om hva jeg ønsker å få med meg, ellers er jeg litt spontan, og ender ofte opp med krim. Må imidlertid ha annet i mellom.

Skal i løpet av året lese noe Tranströmer, mer av Murakami, flere kvinnelige forfattere (synes jeg leser vel mye av menn), .. Som jeg kommer på i farten.

Mottar gjerne tips, om du kommer over noe spesielt godt!

Jeg håper jeg skal lese mye.

Akkurat nå har jeg lånt "Sommeren uten menn" av Siri Hustvedt og "Fvonk" av Erlend Loe på biblioteket. Tenker å lese meg gjennom Hustvedts bøker dersom denne faller i smak.

Liker du Siri Hustvedt? Jeg har forsøkt, men synes det er dørgende kjedelig...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...