Gå til innhold

Sitteplasser Oslo Spektrum

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Har bare vært i Spektrum en gang og da satt vi på felt 212. Det var greie plasser i forhold til showet vi var på.

Men nå skal vi på konsert, og på nett finner jeg bare billetter til felt 202 og 217. Hvordan er disse plassene? Blir det veldig på siden av scenen?

http://img7.custompublish.com/getfile.php/1189005.297.xtydvuwqpf/Master+2b,+ståplasser+med+bananer[1].jpg?return=www.oslospektrum.no

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374813-sitteplasser-oslo-spektrum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Litt redd det blir valget mellom de plassene eller ingen konsert :o(

Trasig. Etter noen teateropplevelser der jeg har fått alt for dårlig utbytte etter å ha hatt dårlige plasser, har jeg nå begynt å droppe å gå, heller enn å se dårlig. Men jeg føler at det ikke er like viktig når det er konsert.

Du får kjenne på magefølelsen.

Annonse

candyqueen_83

Trasig. Etter noen teateropplevelser der jeg har fått alt for dårlig utbytte etter å ha hatt dårlige plasser, har jeg nå begynt å droppe å gå, heller enn å se dårlig. Men jeg føler at det ikke er like viktig når det er konsert.

Du får kjenne på magefølelsen.

Jeg tok sjansen, og bestilte. Lyden bør vel være det viktigste :o)

candyqueen_83

De sitteplassene der på sida funka iallefall veldig dårlig på Kizz-konsert, så veldig lite! Så det kommer an på om du føler for å se noe eller om lyden er nok:-)

Uff da. Men vi tok sjansen og bestilte. Lyden er vel det viktigste egentlig :o) Bittelitt må vi vel se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...