Gå til innhold

Prokrastinering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg skal: Rydde rommet. Rydde klesskapet. Rydde rydde rydde.

Det jeg gjør: Ligger på sofaen og surfer på nett etter billige ferier.

Skrevet

Du kan få være visepresident i Prokrastineringsforbundet hvis du vil. Presidentrollen er allerede besatt. Av meg.

Skrevet

Du kan få være visepresident i Prokrastineringsforbundet hvis du vil. Presidentrollen er allerede besatt. Av meg.

Gud, jeg er skikkelig håpløs denne helge.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe. Jeg har ligget på sofaen med iPad'en i fanget i over to timer nå - alt mens barna se på TV, som jeg sa de måtte slå av etter én time...

Gjest Høstløv
Skrevet

''Det jeg gjør: Ligger på sofaen og surfer på nett etter billige ferier.''

Er ikke det en hyggelig lørdagskveldbeskjeftigelse?

Skrevet

''Det jeg gjør: Ligger på sofaen og surfer på nett etter billige ferier.''

Er ikke det en hyggelig lørdagskveldbeskjeftigelse?

Ikke når jeg burde rydde. Guri, for et utrolig klagehumør jeg kom i. Nå må jeg skjerpe meg.

Gjest Høstløv
Skrevet

Ikke når jeg burde rydde. Guri, for et utrolig klagehumør jeg kom i. Nå må jeg skjerpe meg.

''Ikke når jeg burde rydde. Guri, for et utrolig klagehumør jeg kom i. Nå må jeg skjerpe meg.''

Når det er det verste du har å klage over, så går det bra!

Gjest luftslott
Skrevet

Samme her. Jeg burde hengt opp klær, rydda kjøkkenbenken og mye annet. Men jeg har krølla meg sammen i sofaen, ser på Zombieland med samboeren min og surrer på nett. Lite som kan få meg opp fra sofaen nå!

Skrevet

Samme her. Jeg burde hengt opp klær, rydda kjøkkenbenken og mye annet. Men jeg har krølla meg sammen i sofaen, ser på Zombieland med samboeren min og surrer på nett. Lite som kan få meg opp fra sofaen nå!

Grusomt.

Skrevet

''Ikke når jeg burde rydde. Guri, for et utrolig klagehumør jeg kom i. Nå må jeg skjerpe meg.''

Når det er det verste du har å klage over, så går det bra!

Jeg kjenner den store klagebølgen kommer innenfra. Da gjelder det å løpe!

Skrevet

Samma her. Har 1000 ting å gjøre, men det er vanskelig når jeg Wordfeud er nyoppdaga ;-)

Men jeg fikk gjort noe viktig i dag: kjøpt meg nye sko!!! Attpåtil på salg, til halv pris *YEY*

Skrevet

Samma her. Har 1000 ting å gjøre, men det er vanskelig når jeg Wordfeud er nyoppdaga ;-)

Men jeg fikk gjort noe viktig i dag: kjøpt meg nye sko!!! Attpåtil på salg, til halv pris *YEY*

Viktig!

Wordfeud er avhengighetsskapende.

Gjest Matariki
Skrevet

Gjør ikke stort jeg heller, slapp og urolig i dag. Men er jo lørdag :)

Skrevet

Gjør ikke stort jeg heller, slapp og urolig i dag. Men er jo lørdag :)

Kjedelig. I morgen kan bli en bedre dag:-)

Skrevet

"Dagen i morgen kan bli vår beste dag"

;)

Skrevet

"Dagen i morgen kan bli vår beste dag"

;)

I morgen, i morgen, men ikke i dag.

Gjest Matariki
Skrevet

Får satse på det :)

Gjest Modern77
Skrevet

og jeg fikk kjøpt meg hele tre nye bh'er med matchende truser - på salg, og attpåtil tre for to i tillegg :-)

Skrevet

og jeg fikk kjøpt meg hele tre nye bh'er med matchende truser - på salg, og attpåtil tre for to i tillegg :-)

En god dag, m.a.o. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...