Gå til innhold

Anbefal en bok a la Jo Nesbø

Anbefalte innlegg

Gjest kjempefan av Jo Nesbø

Jeg elsker Jo Nesbøs bøker, men finner ikke noe som kan måle seg med ham. Har du noen forslag?

Fikk Vinterstengt av Jørn Lier Horst men den ble så kjedelig at jeg ble aldri ferdig...trenger action gjennom hele boken!

Så om jeg ikke finner noe, så får jeg rett og slett bare slutte å lese..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374824-anbefal-en-bok-a-la-jo-nesb%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Margaret Moss-bøkene til Kjersti Scheen. :o) Litt humoristiske krimbøker som kom ut for noen år siden.

Åsa Larsson sine krimbøker om Rebecca Martinsson?

Camilla Läckberg!

Anders Roslund og Börge Hellström har en serie på 5 krimbøker som er veldig gode synes jeg, i alle fall de fire første.

Annonse

Jeg synes de har vært bra, men har vært skuffet over siste. De første var best.

Helt enig, de første bøkene om Annika var gode, skjønt de kom ut i feil rekkefølge i forhold til selve historien om henne (eller var det bare på norsk tro?), men etterhvert gadd jeg ikke lese flere.

Likeså med Karin Fossum (som jeg riktignok synes har tatt seg litt opp igjen) og Anne Holt.

Jeg synes de har vært bra, men har vært skuffet over siste. De første var best.

Ja, enig i at de første var bra, det er i grunn derfor jeg har lest alle sammen også. Jeg trenger å vite hvordan det går med Annika Bengtzon. Men jeg var kjempeskuffet over Borderline - kjærringkrim!

Annonse

Hva med Ken Follet,Tom Kristensen eller Knausgård?

På frelsesarmeen kan man fremdeles få Alistar Maclean og Bagley for 5-10 kr per bok.

Siden det er 2 mil til mitt bibliotek kaster jeg ikke bort 28 kr x 2 i bare bensin. Kjøper heller "narvesen" pocket til 79-149 kr

Har boken,om du vil kjøpe den for kr 100,- ellers fins den på capris.no for 80 kr.

Jeg liker Margaret Moss-bøkene til Kjersti Scheen. :o) Litt humoristiske krimbøker som kom ut for noen år siden.

Åsa Larsson sine krimbøker om Rebecca Martinsson?

Camilla Läckberg!

Anders Roslund og Börge Hellström har en serie på 5 krimbøker som er veldig gode synes jeg, i alle fall de fire første.

De 2-3 bøkene jeg har lest av Läckberg har jeg ikke likt så godt. De har noe ved seg som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på... Noe som gjør at det minner meg om dårlige ukebladromaner (selv om det vel begynner å bli noen tiår siden jeg leste noe sånt, da).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...