Gå til innhold

Sports-BH fra Pierre Robert

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger litt støtte ;-)
Skrevet

Den som kan kjøpes i dagligvarebutikkene. Noen som har prøvd den? Lurer på om den er bra.

Gjest Trenger litt støtte ;-)
Skrevet

Denne? :

http://www.pierrerobert.no/Produkter/Kvinner/Topper/Sport-Top/(color)/0/(cat)/284

Ut fra størrelesguiden har de ikke noe som passer meg ser jeg. :o) Jeg ville heller gått i en sportsbutikk eller undertøybutikk, men om du har små bryster så holder den kanskje godt nok.

Takk skal du ha! Den fikk jo bra tilbakemeldinger, så jeg, men jeg er bred over ryggen og har små pupper, så ikke sikkert den er noe for meg heller. Men er så kjekt å bare dra den med seg fra butikken. Kanskje jeg prøver, da skal jeg melde tilbake.

Gjest heltgreit
Skrevet

Jeg har to, og synes de er helt greie til mitt bruk (ikke hardtrening, men turer med bikkja, lett jogging). Har den største størrelsen, bruker 90 DD/E til vanlig.

Gjest luftslott
Skrevet

Jeg har to sånne som fungerer helt ok til jogging, styrketrening og hard turgåing. Selvsagt kjenner jeg forskjell på den langt dyrere Nike-sportsbh´en og de der, men de er et bra alternativ. Jeg bruker 75/80C til vanlig og syns de støtter ganske godt, men om man har stor byste kan det nok være lurt å investere i en skikkelig en.

Persille1365381127
Skrevet

Funker helt fint for meg (75C), jeg har flere.

Jeg driver lite med løping og hoppe-aktiviteter da, jeg sykler mye - så jeg vet ikke om det er noen forskjell på det. Men jeg synes de fungerer like godt som de dyre sportsbh'ene.

Gjest Modern77
Skrevet

Takk skal du ha! Den fikk jo bra tilbakemeldinger, så jeg, men jeg er bred over ryggen og har små pupper, så ikke sikkert den er noe for meg heller. Men er så kjekt å bare dra den med seg fra butikken. Kanskje jeg prøver, da skal jeg melde tilbake.

Bred over ryggen, men små pupper...du kan jo alltids prøve.

Men jeg har store tunge bryst som trenger masse støtte og ikke minst forming, så da må jeg ha en spilebh med god passform og støtte, samt gode skulderbånd.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har en slik og synes den gir god støtte for puppene. Men min er litt trang å kinkig å ta på, spesielt når man er fuktig etter dusjen. Og veldig praktisk å bare kunne ta med fra butikken. Jeg har en slik hipster som passer til og føler meg velkledd i fine farger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...