Gjest disco line Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har en bil som nærmer seg fire år og som nå har fått en liten rustflekk nede ved hjulbuen. Det er vel ca ett år siden da jeg vasket bilen med høytrykk at jeg observerte en liten flekk på ca 1x1 mm som jeg ville spyle bort. Dessverre var det ingen flekk, men en skade i lakken. Når jeg spylte på den ble skaden større, til ca 5x5 mm. Det er denne skaden som nå har begynt å ruste. Hva gjør jeg for å forhindre at dette utvikler seg videre? Alle tips mottas med stor takk 0 Siter
mrxx Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Hvis bilen er kun 4 år gammel så ville jeg ha snakket med bilfirmaet som bilen ble kjøpt hos, kanskje det er noe garanti på dette. Den skal jo ikke ruste etter så kort tid. Flere merker som har 5 års garanti. Hvis ikke må det pusses helt ned til blankt metall, sparkles (vanskelig å få pent for den som ikke kan det) grunnes og lakkeres i bilens farge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.