Gå til innhold

Hva nhd forakter mest?


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Gjest grublendeikveld

Hei!

Nei vel, jeg sier ikke pene ting jeg sier det jeg mener, det er viktigst for meg.

Jeg syns man bør ha fokus på rett sted på de tudenvis av ofre for seksualforbrytere ikke på den en promille som er uskyldig anklgd, det er saken-.

Men hadde du likt om noen skrev det til deg? At de lo av deg for noe du skrev i fullt alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da mener du med andre ord at menn er menn, alle menn er like, derfor må de behandles likt. Du skriver så fint at din mann respekterer kvinner osv. Hva med deg, det høres ikke ut som at du respekterer menn!

Hei!

Da burde du lese og forholde deg til det jeg skriver.

tror de fleste som har svart meg i kveld er usikre kvinner.

Min mann, Sør og de fleste menn, er av min erfaring menn som støtter kvinner og deres kamp nå for tiden,

dumme menn og kvinner spiser seg selv opp som kanibaler, de vet jeg ikke hvordan tenker, og det bryr jeg meg ikke om.

De er majoritetetn i Afghanistan tror jeg, her i Noreg i mindretall, men hvem vet? takket være visse sterke menn fikk vi rettigheter som stemmerett, det ville vi ikke klart selv, så jeg elsker menn som står på kvinners side. Derfor er min mann en helt, selv om han er skiklelig grinete i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser du ikke din manglende empati selv? Du har jo ikke empati for menn som blir uskyldig anmeldt for voldtekt. Da mangler du jo empati for enkelte personer. Ser du ikke det selv?

Hei!

Nei det ser jeg ikke ut i fra denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da burde du lese og forholde deg til det jeg skriver.

tror de fleste som har svart meg i kveld er usikre kvinner.

Min mann, Sør og de fleste menn, er av min erfaring menn som støtter kvinner og deres kamp nå for tiden,

dumme menn og kvinner spiser seg selv opp som kanibaler, de vet jeg ikke hvordan tenker, og det bryr jeg meg ikke om.

De er majoritetetn i Afghanistan tror jeg, her i Noreg i mindretall, men hvem vet? takket være visse sterke menn fikk vi rettigheter som stemmerett, det ville vi ikke klart selv, så jeg elsker menn som står på kvinners side. Derfor er min mann en helt, selv om han er skiklelig grinete i kveld.

"tror de fleste som har svart meg i kveld er usikre kvinner."

Hva behager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da liker du at andre også buser fram med alt som ligger på hjertet da? Eller blir du også lett sjokkert? Synes jeg har lest innlegg der du blir ganske så overrasket over ting...

Synes ikke det er fint å skrive at du skulle ønske at noen blir skutt. Det tenker jeg aldri en gang!

Hei!

Jeg tenker det ganske ofte,

både at jeg syns de burde skutt seg selv eller at jeg burde gjort jobben,

særlig Aleksander kiiles stefar og mor, siden ingen andre klarer å få gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grublendeikveld

''Hva er det du ikke skjønner?''

Hvorfor du skal blande diagnoser inn i det?

=====

Og hvorfor du ikke svarer du ikke på om andre må ha en diagnose hvis de er uenige med Madelenemie?

Alle her inne vet jo hvilken diagnose M har. Det har vel alle fått med seg? Og hun er jo veldig opptatt av å få fram at hun noen ganger er i tvil om hun har den diagnosen, dermed ville jeg bare si at nå kom vel et symptom på syndromet hennes fram. Eller er ikke det lov? Og hvis jeg har en diagnose pga jeg synes synd på både voldtekstofre, voldsofre, og uskyldig anmeldte mannfolk, så må du gjerne diagnostisere meg! Kom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hadde du likt om noen skrev det til deg? At de lo av deg for noe du skrev i fullt alvor?

Hei!

nei det ville jeg ikke likt.

Jeg har bare store vansker med å tro og forholde meg til at noen må beskytte de stakkars mennene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grublendeikveld

Hei!

Da burde du lese og forholde deg til det jeg skriver.

tror de fleste som har svart meg i kveld er usikre kvinner.

Min mann, Sør og de fleste menn, er av min erfaring menn som støtter kvinner og deres kamp nå for tiden,

dumme menn og kvinner spiser seg selv opp som kanibaler, de vet jeg ikke hvordan tenker, og det bryr jeg meg ikke om.

De er majoritetetn i Afghanistan tror jeg, her i Noreg i mindretall, men hvem vet? takket være visse sterke menn fikk vi rettigheter som stemmerett, det ville vi ikke klart selv, så jeg elsker menn som står på kvinners side. Derfor er min mann en helt, selv om han er skiklelig grinete i kveld.

Jeg støtter alle kvinner som er blitt voldtatt og mishandlet, og jeg støtter også falskt anmeldte mannfolk. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

nei det ville jeg ikke likt.

Jeg har bare store vansker med å tro og forholde meg til at noen må beskytte de stakkars mennene :)

Der finnes mennesker som har tatt livet sitt, pga slike beskyldninger. Da er det upassende at du flirer og klistrer på deg et smilefjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tror de fleste som har svart meg i kveld er usikre kvinner."

Hva behager?

Hei!

Det er hva jeg tror!

For jeg kan ikke forstå dumskapen som er kommet frem her, kvinner trenger solidaritet ikke noe mindre, de utsettes for systematiske og planmessige voldtektter, at andre kvinner og menn prøver å snu dette faktum litt, blir bare latterlig i mine og manges ører, heldigvis at jeg har noen med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grublendeikveld

Hei!

nei det ville jeg ikke likt.

Jeg har bare store vansker med å tro og forholde meg til at noen må beskytte de stakkars mennene :)

Nå bør du tenke litt før du skriver mer. For meg virker det som at du er en skikkelig mannehater! Stakkars mannen din, sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter alle kvinner som er blitt voldtatt og mishandlet, og jeg støtter også falskt anmeldte mannfolk. Hva er galt med det?

Hei!

Det høres flott ut, de første får minst erstatning, så fpr man tenke sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er hva jeg tror!

For jeg kan ikke forstå dumskapen som er kommet frem her, kvinner trenger solidaritet ikke noe mindre, de utsettes for systematiske og planmessige voldtektter, at andre kvinner og menn prøver å snu dette faktum litt, blir bare latterlig i mine og manges ører, heldigvis at jeg har noen med meg :)

Jeg er dum fordi jeg klarer å ha medfølelse med både overgrepsofre og mennesker som er utsatt for falske anklager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grublendeikveld

Hei!

Det er hva jeg tror!

For jeg kan ikke forstå dumskapen som er kommet frem her, kvinner trenger solidaritet ikke noe mindre, de utsettes for systematiske og planmessige voldtektter, at andre kvinner og menn prøver å snu dette faktum litt, blir bare latterlig i mine og manges ører, heldigvis at jeg har noen med meg :)

Har du egentlig lest hva folk har svart deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes mennesker som har tatt livet sitt, pga slike beskyldninger. Da er det upassende at du flirer og klistrer på deg et smilefjes.

Hei!

Hvis jeg ved et smilefjes kunne fått uhyrer som Aleksander Killes stefar å ta sitt liv, ville jeg satt på så mange at jeg kunne sove i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør du tenke litt før du skriver mer. For meg virker det som at du er en skikkelig mannehater! Stakkars mannen din, sier jeg bare!

Hei!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dum fordi jeg klarer å ha medfølelse med både overgrepsofre og mennesker som er utsatt for falske anklager?

Hei!

Det var ikke det jeg skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig lest hva folk har svart deg?

Hei!

Ja.

de er uenige.

Jeg baserer meg ikke på hva andre mener i prinisipp saker.

Det får meg ikke til å endre på noen tanke, jeg er sikker i min sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var ikke det jeg skrev

Greit nok. Men du skriver dette:

"For jeg kan ikke forstå dumskapen som er kommet frem her, kvinner trenger solidaritet ikke noe mindre, de utsettes for systematiske og planmessige voldtektter, at andre kvinner og menn prøver å snu dette faktum litt, blir bare latterlig"

Hvem har nektet for dette? Det jeg sier er at der skal være plass til de menneskene som har blitt utsatt for falske anmeldelser. Jeg finner det forunderlig at du finner det latterlig, at mennesker som har vært utsatt for falske anmeldelser _også_trenger støtte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grublendeikveld

Hei!

Ja.

de er uenige.

Jeg baserer meg ikke på hva andre mener i prinisipp saker.

Det får meg ikke til å endre på noen tanke, jeg er sikker i min sak.

ok. hvorfor skriver du dette innlegget da? ville du at alle skulle være helt enig med deg? hvis du er helt urokkelig i dine meninger, og ikke vil forstå hva andre skriver, så burde du kanskje gå til et annet fora, ja. for det her blir bare som å snakke til en vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...