Gå til innhold

Sydenvarme en uke i mars?

Anbefalte innlegg

Gjest Anbefaling ønskes

Jeg tenker at Cran Canari ofte kan være litt kjølig. Jeg har lyst til å kunne svømme i havet og tørke på stranden uten å fryse. Mulig at Egypt og Marocco også er alternativ. Men jeg er gravid og da er det vel ikke mulig med vaksine. Noen som har noe sted å anbefale? Vi har kun mulighet til å være en uke så Thailand o.l. er vel ikke så aktuelt da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374860-sydenvarme-en-uke-i-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anbefaling ønskes

Da er vel Canariøynene eneste alternativ... Nord-Afrika ville ikke jeg dratt. Ufordragelige folk!

Varmen og snorklemulighetene frister langt mer på Sharm el sheik, enn gran Canaria. Men man engster seg jo nok i graviditeten om man ikke skal engste seg for sykdommer o.l. Har bare tenkt å være på hotellet, spise god mat og bade. Ikke så mye utfart grunnet graviditeten.

Varmen og snorklemulighetene frister langt mer på Sharm el sheik, enn gran Canaria. Men man engster seg jo nok i graviditeten om man ikke skal engste seg for sykdommer o.l. Har bare tenkt å være på hotellet, spise god mat og bade. Ikke så mye utfart grunnet graviditeten.

Ja, det er fantastisk å snorkle der. Jeg snorklet med gullfisker og delfiner i Egypt :-)

Annonse

Ferskenblomst

Tror jeg hadde satset på Gran Canaria, helt syd. Har bekjente som var nede i julen, og hadde rundt 25 på dagtid, og badet i bassenget. Siden du er gravid hadde jeg holdt meg unna Både Egypt og andre Nord-Afrikanske land, nettopp pga faren for å pådra seg sykdommer.

Gjest Melis36

Reis til Spania,var nettopp i Egypt,det første som møtte oss var en kaotisk flyplass,toalettene var langt fra rene,bussturen ut til hotellet var ikke noe skue,ut av vinduet,det var søppel,søppel og atter søppel.

Selve hotellet vi lå på var nydelig,rent og vakkert. Egypterne var høflige,hjelpsomme og gjestfrie,jeg var veldig uheldig på turen å få influensa,og halsbetennelse,så jeg var mere hos doktoren der enn noe annet.

Sånt skjer sikkert ikke alle,så jeg var max uheldig.

Maten i Egypt er langt i fra noe vi er vant til,har aldri fått i meg så lite mat. men så er jeg glad i svin og skikkelig norsk mat da hehe....

Siden du er gravid hadde jeg reist til Spania,kanskje mere kjent mat der for deg og babyen i magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...