carmela Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Noen som kan anbefale en bra side å handlle klær på nettet? Synes det er litt lite/kjedelige klær på ellos og sparkjøp. Vil gjerne ha feminine, sporty, friske klær..og babyklær også. Og vil at det skal være god kvalitet. 0 Siter
Gjest regnbuene Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 bubbleroom.no (noe for enhver smak og kjente merker), romve.com (trendy og greie priser). 0 Siter
Gjest duken Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 24/Twentyfour og Stormberg.no Der ser jeg stadig annonser fra om sporty klær på salg. 0 Siter
fresja Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Jeg handlet mye hos Ellos, men de siste årene synes jeg de har mye kjedelig. Kjøper mye hos Cellbes: http://www.cellbes.no/ 0 Siter
Tralla Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 tryiton.no Der kan du prøve klærne og evt levere de tilbake uten å betale ekstra. Synes de har mye fint og forskjellige bra merker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.