Gå til innhold

Påkledning/fottøy på dansing

Gjest dansemamma

Anbefalte innlegg

Gjest dansemamma

Min 9-åring skal begynne på dans (streetdance/streetjazz). Jeg har ingen erfaring som dansemamma og lurer litt på bekledning etc. Kan hun ha på tights og t-skjorte, er det et ok danseantrekk? Hun er jo over ballerinakjole-perioden (heldigvis)... Hva er lurt å ha på bena? Sokker? Barbent? "Gymsokker"? Joggesko?

Takknemlig for svar fra erfarne dansemammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring fra to forskjellige steder der datteren min har danset, er at det er lurt å spørre dem. Reglene og anbefalingene kan variere fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær spiller ingen rolle, så lenge de er behagelige for henne... Så tenker jeg hun kommer med spesifikke ønsker etter hvert som hun ser hva de andre (store/flinke) har på seg:-)

På beina funker det greit med sokker eller dansesko - joggesko har en tendens til å sitte for mye fast i gulvet og hindrer bevegelser:-) Men igjen, jeg vil nok også ønskene og anbefalingene komme etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I streetdance så bruker de vanligvis t-skjorte, joggebukse og joggesko.

Er du i tvil, så send med det. De vil vel få beskjed om treningsantrekk på øvelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...