Gjest dansemamma Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Min 9-åring skal begynne på dans (streetdance/streetjazz). Jeg har ingen erfaring som dansemamma og lurer litt på bekledning etc. Kan hun ha på tights og t-skjorte, er det et ok danseantrekk? Hun er jo over ballerinakjole-perioden (heldigvis)... Hva er lurt å ha på bena? Sokker? Barbent? "Gymsokker"? Joggesko? Takknemlig for svar fra erfarne dansemammaer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Min erfaring fra to forskjellige steder der datteren min har danset, er at det er lurt å spørre dem. Reglene og anbefalingene kan variere fra sted til sted. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Klær spiller ingen rolle, så lenge de er behagelige for henne... Så tenker jeg hun kommer med spesifikke ønsker etter hvert som hun ser hva de andre (store/flinke) har på seg:-) På beina funker det greit med sokker eller dansesko - joggesko har en tendens til å sitte for mye fast i gulvet og hindrer bevegelser:-) Men igjen, jeg vil nok også ønskene og anbefalingene komme etterhvert:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 I streetdance så bruker de vanligvis t-skjorte, joggebukse og joggesko. Er du i tvil, så send med det. De vil vel få beskjed om treningsantrekk på øvelsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.