Gå til innhold

en skikkelig bortkasta dag

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Umulig ikke å være på felgen i den situasjonen :( Det er fryktelig med syke barn - det er i grunnen så ille at man tenker at livet hadde vært ufattelig mye enklere uten barn, hehe - og det er det jo definitivt :P

Vi opplevde forresten at bedringen gikk ganske fort når den først kom - og har (bank i bordet) ikke hatt tilbakeslag. (men man må jo passe på å ikke overanstrenge seg!)

Halvannet år siden bedringen. Gikk glipp av over ett skoleår - men det har gått forbløffende bra. :-)

Hva slags kurer fikk dine hos Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

5

• PieLill

3

• Sør

2

• nitty-gritty

2

Mest aktive i denne tråden

Alle utsettelser og kanselleringer som skyldes akutte innleggelser, må man selvsagt tåle. Private slipper å forholde seg til slikt og har derfor få problemer med å holde tidsskjema.

Men surr og rot må da alle være tjent med å få bukt med.

mvh

Det med folk som ikke møter er et godt poeng, men det som har forundret meg mest denne høsten er at det har - for meg - virket så tilfeldig og ikke begrunnet i feks akuttpasienter eller manglede oppmøte. To av tre ganger er det foreksempel stokket på operasjonsrekkefølget uten at det er gitt beskjed, og det er da tre av oss som har ligget på rekke og rad i sengene våre som har blitt omstokket. Jeg er oppsatt først alle tre ganger, men er kun operert først en gang. Sist mumlet sykepleieren noen om at "de ville ha unna den vanskelige operasjonen først" - noe som neppe var musikk i "den vanskelige"s øre?...

Bare en ting tilslutt: Summa summarum er jeg svært fornøyd altså, som sagt er personalet på alle nivå både flinke og hyggelige, og jeg anser meg som svært priviligert som bor i et land som tilbyr re-operasjon av såpass små skader som min. Mao; Takksomheten kveler irritasjonen lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser poenget ditt Sør, men jeg synes de kunne ringt oss om morgenen og sagt at vi kunne la være å komme.

Med ME som datteren min antagelig har krever en sånn dag utrolig mye mobilisering av krefter hun egentlig ikke har, og utgjør en risiko for "kræsj" etterpå. Hun er i dårligere form i dag enn hun har vært på lenge.

Hei GA,

Jeg har full forståelse for det du beskriver. Håper ikke du trodde noe annet.

Det jeg forsøkte å formidle var at legene/sykehuset ikke vet hvem som kommer, og at legen kanskje utsatte og utsatte å sende dere hjem fordi han håpet å få tid.

Neste gang så fortell dem hva som skjedde forrige gang, og hvor syk hun ble.

God bedring til henne!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kurer fikk dine hos Lillestrøm?

Diverse antibiotikakurer (de hadde mycoplasma-lungebetennelse (uten feber/hoste) og også noe i mage/tarmer) med masse melkesyrebakterier innimellom kurene. B12-sprøyter. Vitaminer og immun-styrkende preparater. Og en del mer også, men dette er vel hovedtrekkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Nickløsheletida

Min erfaring (jeg er operert tre ganger i høst) er desverre at folk er svært dyktige og hyggelige, men rutinene rundt dem stinker. Hver operasjon følges opp med to- tre kontroller og der er erfaringen en annen, selv om det også der er mye rot. Jeg skal feks ha røntgen før kontroll, og må flere ganger møte tidligere selv og be om dette fordi jeg aldri mottar time på det (jeg vet jo selv at jeg skal ha det før hver storkontroll vettu). Første gangen forskjøv det timen at jeg måtte klippe gips og ta røntgen først - som som selvfølgeligforplanter seg vider ut over dagen.

Hver gang jeg er der sitter jeg og har lyst på å jennomføre et rasjonaliseringsprosjekt på rutinene hehe :)

''Min erfaring (jeg er operert tre ganger i høst) er desverre at folk er svært dyktige og hyggelige, men rutinene rundt dem stinker. Hver operasjon følges opp med to- tre kontroller og der er erfaringen en annen, selv om det også der er mye rot. Jeg skal feks ha røntgen før kontroll, og må flere ganger møte tidligere selv og be om dette fordi jeg aldri mottar time på det (jeg vet jo selv at jeg skal ha det før hver storkontroll vettu)''

Høres ut som Diakonhjemmet dette ja :-) Jeg opplevde også dette, men er ellers fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...