Gjest prust Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Dette var veldig hyggelig å lese :-). Så bra! Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hm. Så rart at hun holder på sinnet når hun gjør ting hun egentlig liker... En ting er jo å bli sur for hjelmen/buksen - men det burde jo gått over når hun kom seg ut i bakken. Jeg har tatt en del evnetester i forbindelse med skole og jobb, og det kan egentlig være litt moro For meg er det som spill/lek. Jeg vet ikke om det er annerledes med barn, men det er ikke vanskelig ettersom du ikke får vite om det du gjør er rett eller galt, så lenge du velger deg et svar får du gå videre. Så hun vil ikke oppleve at hun ikke mestrer testen f.eks. Det med at det er verre nå, kan det skyldes at hun har kommet ut av vanlig rutine ifbm juleferien, og dermed får lavere terskel som tar lenger tid å hente inn igjen? Det er kjipt, men: det er bra at hun er verre nå, for da får de som utreder henne se hvordan det er - og gjøre noe med det. Om alt var så veldig mye bedre nå, så ville dere fått dårligere hjelp. Om hun f.eks evnet å spille skuespill, og late som om alt var greit - så ville dere jo ikke klare å finne ut av dette. Nå har du konkrete og ferske episoder du kan henvise til når du forteller om hverdagen din. Har de sagt noe om tidsaspektet her? Hvor lang tid det vil ta å utrede? Nå fikk jeg mail fra styrer i bhg om at hun hadde noen notater :-) Skal innom der i morgen og gå gjennom dem sammen med henne. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 ''Det med at det er verre nå, kan det skyldes at hun har kommet ut av vanlig rutine ifbm juleferien, og dermed får lavere terskel som tar lenger tid å hente inn igjen?'' Kanskje de første dagene etter ferien, men ikke nå lenger, tror jeg. Hun er egentlig ganske flink på "rammene" i løpet av dagen: Stå opp, dusje, kle seg, evt lese litt, spise frokost, pusse tenner (liker ikke å gre håret), og komme seg på skolen. Etter skolen gjør hun lekser, slapper av og tar en økt til med lekser litt seinere. Hun har ikke hatt noen fritidsaktiviteter ennå, men i dag er det speider, håper det går greit. ''Det er kjipt, men: det er bra at hun er verre nå, for da får de som utreder henne se hvordan det er - og gjøre noe med det. Om alt var så veldig mye bedre nå, så ville dere fått dårligere hjelp. Om hun f.eks evnet å spille skuespill, og late som om alt var greit - så ville dere jo ikke klare å finne ut av dette. Nå har du konkrete og ferske episoder du kan henvise til når du forteller om hverdagen din.'' Ja - det er sant. ''Har de sagt noe om tidsaspektet her? Hvor lang tid det vil ta å utrede?'' Nei, han sa ingenting om det. Regner med å få vite mer i løpet av disse to gangene vi skal dit nå. Læreren sa i går på tlf at han haddde avtalt observasjon på skolen i midten av februar, så det var jo litt lenge til :-( Det vi gleder oss over, er at hun har ikke faglige problemer, og liker å lære nye ting. Er veldig flink til å lese høyt, til å være aktiv i timene, til engelsk og til naturfag/samfunnsfag. De har om puberteten nå, og hun er veldig ivrig og engasjert der :-) Så bra at det er noen ting hun er god på også Det er ikke så lenge til midten av februar, det er bare tre uker - det går fort. Det er tre uker siden nyttår også, og det var jo nå nettopp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nå fikk jeg mail fra styrer i bhg om at hun hadde noen notater :-) Skal innom der i morgen og gå gjennom dem sammen med henne. :-) Så bra! Det kan jo hende hun husker mer enn det hun har skrevet når dere begynner å prate om dette også. Kanskje du kan få litt hjelp til forståelse der også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vi var på hyttetur i helga, bare vi fem. Veldig mye negativitet og surmuling og sinne - også da vi rant slalåm (som hun egentlig liker) - i flere timer. Gikk mye bedre på slutten av dagen - vanskelig med å komme ut av et dårlig spor (vi valgte en litt dum bakke som første bakke, og dessuten måtte vi låne hjelmer fordi vi hadde glemt dem hjemme, og da passet ikke låne-hjelmen til den nye skibuksa...) Det har vært mange konflikter med jentene i klassen nå etter nyttår. Snakket med kontaktlæreren i går. Men så kom altså gårsdagen som en velsignelse, der jenta mi var harmonisk og fornøyd både på skolen (det sa læreren til meg i tlf) og hos venninna og hjemme :-) Hun skal ta evnetest på ABUP på fredag. Jeg har vært i kontakt med styrer i barnehagen ift dokumentasjon fra barnehagetiden, og hun har svart at hun skal se etter det. Jeg purret i dag på det. Hun skal ta konsentrasjonstest på mandag på ABUP. Vet ikke om det er tilfeldig, men det har vært mer konflikter og høyere temperament de siste ukene, nå etter at vi har tatt tak i dette, og også begynt på ABUP-opplegget. Veldig godt å snakke med læreren i går, godt å høre at læreren snakker med henne og gjør det hun kan for at jentegruppa skal fungere. Men det er ikke lett, verken for jenta mi, for de andre jentene eller for lærerene. ''og dessuten måtte vi låne hjelmer fordi vi hadde glemt dem hjemme, og da passet ikke låne-hjelmen til den nye skibuksa...)'' Ho ho ho, jeg synes nå dette høres mest ut som familien Hvermannsen ;o) Skal man på fjellet med 3 unger, må man nesten regne med at alt ikke går helt etter planen uansett hvor godt man planlegger og hvor godt forberedt man _tror_ man er ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja - og i morges kom minstejenta med kaffe og lys på senga til meg :-) Hun hdde stått opp tidlig og kledd seg, og laget kaffe til meg! Å, salige hverdagslykke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 ''og dessuten måtte vi låne hjelmer fordi vi hadde glemt dem hjemme, og da passet ikke låne-hjelmen til den nye skibuksa...)'' Ho ho ho, jeg synes nå dette høres mest ut som familien Hvermannsen ;o) Skal man på fjellet med 3 unger, må man nesten regne med at alt ikke går helt etter planen uansett hvor godt man planlegger og hvor godt forberedt man _tror_ man er ;-) Joda, jeg har sluttet å tro at alt skal gå greit. Spørsmålet er bare HVA som går galt og hvor lenge humøret vil være surt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Så bra! Man trenger slike dager innimellom, og det gjør godt for mammahjertet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så bra! Det kan jo hende hun husker mer enn det hun har skrevet når dere begynner å prate om dette også. Kanskje du kan få litt hjelp til forståelse der også... Hun hadde en del notater fra foreldresamtaler - helt tilbake til da jenta var to år :-) Og det var spennende å se hvor mye som var fremtredende av både positive og negative sider allerede da :-) Og som du sier, så husket hun en del ting som ikke stod i notatene også, selv om ikke hun hadde så mye direkte å gjøre med jenta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hun hadde en del notater fra foreldresamtaler - helt tilbake til da jenta var to år :-) Og det var spennende å se hvor mye som var fremtredende av både positive og negative sider allerede da :-) Og som du sier, så husket hun en del ting som ikke stod i notatene også, selv om ikke hun hadde så mye direkte å gjøre med jenta. Flottings, prust! Dette går veien skal du se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Herre jesus, du må jo si ifra når du har tenkt å skrive slike rørende innlegg! Nå sitter jeg jo her på jobben og griner, og det tar seg ikke ut! Dagens koseligste innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Herre jesus, du må jo si ifra når du har tenkt å skrive slike rørende innlegg! Nå sitter jeg jo her på jobben og griner, og det tar seg ikke ut! Dagens koseligste innlegg. Takk for den tilbakemeldingen :-) Skal huske på neste gang å skrive "advarsel - koselig innlegg!" :-) Ha en fin ettermiddag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Flottings, prust! Dette går veien skal du se Ja, da er testene unnagjort. Evnetesten (2 timer) vet jeg ikke noe resultat på - men konsentrasjonstesten som hun tok i dag, var vel egentlig ganske tydelig på noe av utfordringen hun har: Hun skulle sitte i 15 minutter foran en pc og klikke når det kom ett symbol og la være og klikke når det kom et annet symbol. Veldig ensformig og lite spennende test. Vel - etter 2 minutter datt hun litt av og begynte å klikke vilkårlig, etter 3 minutter begynte hun å vri på seg, klø seg osv - men hun fortsatte å prøve. Etter ca 7 minutter begynte hun å trykke litt på tastaturet på pc'en (altså ikke på den greia hun holdt i hånden som hun skulle bruke) - og etter 10 minuitter trykket hun "escape" - og testen ble avbrutt! Hm... Deretter hadde vi en veldig OK prat, psykologen, hun og jeg - og det skal vi fortsette med neste uke. Jeg er spent på evnetesten, og spent på hvordan det går med observasjonen som skal være på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, da er testene unnagjort. Evnetesten (2 timer) vet jeg ikke noe resultat på - men konsentrasjonstesten som hun tok i dag, var vel egentlig ganske tydelig på noe av utfordringen hun har: Hun skulle sitte i 15 minutter foran en pc og klikke når det kom ett symbol og la være og klikke når det kom et annet symbol. Veldig ensformig og lite spennende test. Vel - etter 2 minutter datt hun litt av og begynte å klikke vilkårlig, etter 3 minutter begynte hun å vri på seg, klø seg osv - men hun fortsatte å prøve. Etter ca 7 minutter begynte hun å trykke litt på tastaturet på pc'en (altså ikke på den greia hun holdt i hånden som hun skulle bruke) - og etter 10 minuitter trykket hun "escape" - og testen ble avbrutt! Hm... Deretter hadde vi en veldig OK prat, psykologen, hun og jeg - og det skal vi fortsette med neste uke. Jeg er spent på evnetesten, og spent på hvordan det går med observasjonen som skal være på skolen. ''Hun skulle sitte i 15 minutter foran en pc og klikke når det kom ett symbol og la være og klikke når det kom et annet symbol. Veldig ensformig og lite spennende test. '' Det er også hele hensikten med testen Å se om hun klarer å konsentrere seg om det hun har fått beskjed om å konsentrere seg om, selv om det ikke er moro. Sånn er det jo ofte i skoletimer f.eks. ''Vel - etter 2 minutter datt hun litt av og begynte å klikke vilkårlig, etter 3 minutter begynte hun å vri på seg, klø seg osv - men hun fortsatte å prøve. Etter ca 7 minutter begynte hun å trykke litt på tastaturet på pc'en (altså ikke på den greia hun holdt i hånden som hun skulle bruke) - og etter 10 minuitter trykket hun "escape" - og testen ble avbrutt!'' Jeg skjønner at du synes det var en kjip opplevelse, men dette var et bra resultat. Ikke fordi resultatet var bra, men fordi det er veldig konkret. Det er ikke noe uklart her, dette klarte hun ikke fullt ut. Her er det noe konkret å ta tak i. Det er sikkert forskjellige mål på hvor lenge man skal/bør holde ut, så hun er ikke fullstendig uten konsentrasjon - men ikke på topp heller. ''Deretter hadde vi en veldig OK prat, psykologen, hun og jeg - og det skal vi fortsette med neste uke.'' Så bra! Og så bra at han er så ok å snakke med. Det opplever sikkert jenta også Kanskje du kan få en samtale alene med ham? Som hun ikke vet om da, det er kanskje ikke greit at dere snakker om henne. Men hvor du kan få litt forklaringer? Det er mulig det er litt tidlig, men noen pekere kanskje - på hva du kan forvente? Om han har gjort seg opp noen tanker? Nå er det jo ikke så lenge til observasjonen heller. Går det bedre på skolen? Har det roet seg litt igjen? Jeg synes du holder ut bra jeg, Prust Du står på, går på med krum nakke - og gjør det du kan for å finne ut av dette. Husk at det ikke handler om å få gode/best resultater - det handler om å få riktige resultater. Riktige observasjoner så dere får svar på hva dere kan gjøre, eller hva dere skal forholde dere til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ''Hun skulle sitte i 15 minutter foran en pc og klikke når det kom ett symbol og la være og klikke når det kom et annet symbol. Veldig ensformig og lite spennende test. '' Det er også hele hensikten med testen Å se om hun klarer å konsentrere seg om det hun har fått beskjed om å konsentrere seg om, selv om det ikke er moro. Sånn er det jo ofte i skoletimer f.eks. ''Vel - etter 2 minutter datt hun litt av og begynte å klikke vilkårlig, etter 3 minutter begynte hun å vri på seg, klø seg osv - men hun fortsatte å prøve. Etter ca 7 minutter begynte hun å trykke litt på tastaturet på pc'en (altså ikke på den greia hun holdt i hånden som hun skulle bruke) - og etter 10 minuitter trykket hun "escape" - og testen ble avbrutt!'' Jeg skjønner at du synes det var en kjip opplevelse, men dette var et bra resultat. Ikke fordi resultatet var bra, men fordi det er veldig konkret. Det er ikke noe uklart her, dette klarte hun ikke fullt ut. Her er det noe konkret å ta tak i. Det er sikkert forskjellige mål på hvor lenge man skal/bør holde ut, så hun er ikke fullstendig uten konsentrasjon - men ikke på topp heller. ''Deretter hadde vi en veldig OK prat, psykologen, hun og jeg - og det skal vi fortsette med neste uke.'' Så bra! Og så bra at han er så ok å snakke med. Det opplever sikkert jenta også Kanskje du kan få en samtale alene med ham? Som hun ikke vet om da, det er kanskje ikke greit at dere snakker om henne. Men hvor du kan få litt forklaringer? Det er mulig det er litt tidlig, men noen pekere kanskje - på hva du kan forvente? Om han har gjort seg opp noen tanker? Nå er det jo ikke så lenge til observasjonen heller. Går det bedre på skolen? Har det roet seg litt igjen? Jeg synes du holder ut bra jeg, Prust Du står på, går på med krum nakke - og gjør det du kan for å finne ut av dette. Husk at det ikke handler om å få gode/best resultater - det handler om å få riktige resultater. Riktige observasjoner så dere får svar på hva dere kan gjøre, eller hva dere skal forholde dere til Ja, jeg forstår at denne testen var god for henne og at den er konkret og viser tydelig hva hun strever med (noe av det da). Hun "kreler" noe helt enormt når vi sitter og prater med psykologen, kanskje litt mer enn normalt, eller muligens bare at jeg legger mer merke til det nå. Og hun avbryter ham, og hopper mye fra ett tema til et annet. Jeg spurte i dag om han ville snakke noe med meg og/eller faren alene, men han ville gjerne fortsette slik som i dag. Tror ikke han ønsker å si noe før de har satt sammen all informasjonen (er litt usikker på om de har fått de skjemaene fra skolen ennå) fra snakkingen, skjemaene og observasjonene. Hun hadde to sprell her hjemme de siste dagene som vi ble temmelig oppgitte over. Det ene var på lørdag moregen- da lå hun lenge og badet i badekaret. Så kom hun inn til oss i senga og fortalte at hun hadde tatt ganske mye av den oransje flaska mi som stod på badekaret. Og de tvar en Mary Kay skrubbkrem - http://orders.ebay.in/ws/eBayISAPI.dll?ImportHubViewItem&itemid=290645782278 som jeg hadde fått til jul. Har passet på å sette den inn i skapet, men så hadde jeg glemt den. Og hun hadde vel tatt ca 1/3 av flaska :-( hatt i badevannet, gnidd i håret osv - ante ikke hva det var.... Jeg ble temmelig oppgitt. Og i kveld hadde hun tatt akebrettet og måkt av bilen - og skrapt med det på lakken. Faren ble skikkelig sint - for vi har sagt det så mange ganger - og hun gjorde det samme i fjor, men husket det ikke nå. Det var jo for å være snill - men hun glemmer seg - igjen og igjen. Eller så er det som vanlig konflikter i friminuttene - og høy stemme her hjemme - men muligens litt roligere i kveld. Og så har hun de lydene, de liker jeg ikke :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg forstår at denne testen var god for henne og at den er konkret og viser tydelig hva hun strever med (noe av det da). Hun "kreler" noe helt enormt når vi sitter og prater med psykologen, kanskje litt mer enn normalt, eller muligens bare at jeg legger mer merke til det nå. Og hun avbryter ham, og hopper mye fra ett tema til et annet. Jeg spurte i dag om han ville snakke noe med meg og/eller faren alene, men han ville gjerne fortsette slik som i dag. Tror ikke han ønsker å si noe før de har satt sammen all informasjonen (er litt usikker på om de har fått de skjemaene fra skolen ennå) fra snakkingen, skjemaene og observasjonene. Hun hadde to sprell her hjemme de siste dagene som vi ble temmelig oppgitte over. Det ene var på lørdag moregen- da lå hun lenge og badet i badekaret. Så kom hun inn til oss i senga og fortalte at hun hadde tatt ganske mye av den oransje flaska mi som stod på badekaret. Og de tvar en Mary Kay skrubbkrem - http://orders.ebay.in/ws/eBayISAPI.dll?ImportHubViewItem&itemid=290645782278 som jeg hadde fått til jul. Har passet på å sette den inn i skapet, men så hadde jeg glemt den. Og hun hadde vel tatt ca 1/3 av flaska :-( hatt i badevannet, gnidd i håret osv - ante ikke hva det var.... Jeg ble temmelig oppgitt. Og i kveld hadde hun tatt akebrettet og måkt av bilen - og skrapt med det på lakken. Faren ble skikkelig sint - for vi har sagt det så mange ganger - og hun gjorde det samme i fjor, men husket det ikke nå. Det var jo for å være snill - men hun glemmer seg - igjen og igjen. Eller så er det som vanlig konflikter i friminuttene - og høy stemme her hjemme - men muligens litt roligere i kveld. Og så har hun de lydene, de liker jeg ikke :-( Lyder? Hun virker yngre enn alderen tilsier. Femåringer måker bilen med akebrett, ikke ti-åringer.... Og dårlig impulskontroll? Det er jo flere ting her, men jeg er sikker på at psykologen ser dem - og vet hva han gjør. Om han ikke vil snakke med dere før etterpå, så er det antagelig som du sier fordi han ikke vil si eller gjøre noe feil. Han vil vite alt før han mener noe, det er sikkert lurt. Jeg tror du er mye mer bevisst disse situasjonene nå - på godt og vondt. Du legger merke til uregelmessigheter som ikke burde vært der, og tillegger dem at det er noe galt - dermed blir det ikke så mye totalkaosfamiliesituasjoner som før. Samtidig legger du kanskje mer merke til de tingene hun gjør som er utenfor normalen... Billa kunne fint tatt for seg av både kremer og såpe Hun blir ni nå... Så det kan bare være at hun følte seg fin og ville bruke den, selv om den ikke var hennes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lyder? Hun virker yngre enn alderen tilsier. Femåringer måker bilen med akebrett, ikke ti-åringer.... Og dårlig impulskontroll? Det er jo flere ting her, men jeg er sikker på at psykologen ser dem - og vet hva han gjør. Om han ikke vil snakke med dere før etterpå, så er det antagelig som du sier fordi han ikke vil si eller gjøre noe feil. Han vil vite alt før han mener noe, det er sikkert lurt. Jeg tror du er mye mer bevisst disse situasjonene nå - på godt og vondt. Du legger merke til uregelmessigheter som ikke burde vært der, og tillegger dem at det er noe galt - dermed blir det ikke så mye totalkaosfamiliesituasjoner som før. Samtidig legger du kanskje mer merke til de tingene hun gjør som er utenfor normalen... Billa kunne fint tatt for seg av både kremer og såpe Hun blir ni nå... Så det kan bare være at hun følte seg fin og ville bruke den, selv om den ikke var hennes ''Lyder?'' Ja, hun har noen lyder som hun har begynt med i vinter: En nasal ng-lyd MI-DO, MI-DO (hvis du kan solfa) - samme som når ungene roper bæbu, bæbu... Veldig intens lyd. Det som er litt teit var at det var jeg som kom på den lyden en gang i sommer vi tullet - så laget vi den lyden begge to - men nå sier hun den mye - ofte når hun er glad, litt oppskjørta og i full fart. En uling, som likner litt på den første, men som bare er på en tone. Den tror jeg hun lager bare for å irritere oss. HUn har veldig sterk stemme, og de lydene er ganske intesne. En schhhhhh-lyd, ikke lang hysje lyd, men mye kortere, som hun liksom småskjenner med når hun er litt småsint. '' Hun virker yngre enn alderen tilsier. Femåringer måker bilen med akebrett, ikke ti-åringer.... Og dårlig impulskontroll? '' Ja, helt klart dårlig impulskontroll. Og hun er mindre moden enn jevnaldrende ja. LIker å leke med yngre barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ''Lyder?'' Ja, hun har noen lyder som hun har begynt med i vinter: En nasal ng-lyd MI-DO, MI-DO (hvis du kan solfa) - samme som når ungene roper bæbu, bæbu... Veldig intens lyd. Det som er litt teit var at det var jeg som kom på den lyden en gang i sommer vi tullet - så laget vi den lyden begge to - men nå sier hun den mye - ofte når hun er glad, litt oppskjørta og i full fart. En uling, som likner litt på den første, men som bare er på en tone. Den tror jeg hun lager bare for å irritere oss. HUn har veldig sterk stemme, og de lydene er ganske intesne. En schhhhhh-lyd, ikke lang hysje lyd, men mye kortere, som hun liksom småskjenner med når hun er litt småsint. '' Hun virker yngre enn alderen tilsier. Femåringer måker bilen med akebrett, ikke ti-åringer.... Og dårlig impulskontroll? '' Ja, helt klart dårlig impulskontroll. Og hun er mindre moden enn jevnaldrende ja. LIker å leke med yngre barn. Hm. Skulle ønske jeg kunne mer om dette. Men du har fortalt psykologen om dette også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hm. Skulle ønske jeg kunne mer om dette. Men du har fortalt psykologen om dette også? Vi skrev det på det skjemaet, men jeg husker faktisk ikke nå om vi har snakket om det. Han nevnte det ikek i dag, da vi ble enige om hovedutfordringene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vi skrev det på det skjemaet, men jeg husker faktisk ikke nå om vi har snakket om det. Han nevnte det ikek i dag, da vi ble enige om hovedutfordringene. Jeg tror jeg ville gitt ham en tilleggsmelding om dette om du ikke har sagt det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.