Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror jeg ville gitt ham en tilleggsmelding om dette om du ikke har sagt det... Ja, jeg kan ringe ham en dag denne uka og si det. Hun slutter når vi sier hun skal slutte - men glemmer seg fort igjen - særlig når det gjelder den første lyden. Men hun sier at hun gjør det bare hjemme, ikke på skolen - så jeg tror hun styrer det selv. Merkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg kan ringe ham en dag denne uka og si det. Hun slutter når vi sier hun skal slutte - men glemmer seg fort igjen - særlig når det gjelder den første lyden. Men hun sier at hun gjør det bare hjemme, ikke på skolen - så jeg tror hun styrer det selv. Merkelig. Hun styrer det sikkert til en viss grad selv, men det er likevel et snodig uttrykk for glede...? Jeg hadde skjønt det om hun lagde en sær lyd når hun var konsentrert om noe, det gjør mange barn. Noen brummer, noen kremter, noen lager pipelyder - men jeg har ikke møtt på noen som uttrykker følelse med lyd på denne måten... Som sagt kan jeg alt for lite, men jeg ville uten tvil gitt beskjed om dette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.