nitty-gritty Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Guttungen paa 6 aar: "Du, mamma... Hvordan ble det foerste mennesket til? For hvordan kunne det foerste mennesket ha en mamma aa vokse i, naar ikke var noen andre mennesker?" Jeg: "Oi. Det var et veldig godt spoersmaal. Ehm... Vel, noen tror jo at det er en gud som lagde de foerste menneskene og at disse var voksne med en gang. Jeg tror ikke det." Guttungen: "Hva tror du?" Jeg: "Jeg tror vi ble til gjennom mange generasjoner, foerst som bittesmaa partikler, saa ble fisk til, saa fisk som ville leve paa land..." *tegner og forklarer* Guttungen, som gaar paa en skole med kristen formaalsparagraf: "Det der hoeres skikkelig paa liksom ut, mamma. Tro naa bare paa gud!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 *hahahahahaha* Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 på tide med "det var en gang et menneske" på dvd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hahaha! Fantastisk godt sagt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ha ha ha, en skikkelig going ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.