Gå til innhold

Hvor er fjernkontrollen min?

Anbefalte innlegg

Den er vekk som en sviske :(

Jeg brukte den i går kveld, guttungen var innom her i dag tidlig før skolen (etter at jeg dro hjemmefra) og har sikkert sett på tv, kjenner jeg ham rett. Fjernkontrollen er ihvertfall borte, Guttungen er ute, og jeg vil se på tv!

Noen synske folk på dol?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374961-hvor-er-fjernkontrollen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du flere etasjer, slik at man kan komme til å ta med seg fjernkontrollen opp / ned fra TV-stua? I så fall er den i nærheten av andre ting han kan ha tatt med seg, f.eks. et brukt glass.

Men den kan også være under sitteputene i sofaen.

Både Datra og jeg har endevendt sofaen. Og den er ikke oppe så vidt jeg kan se. :(

Både Datra og jeg har endevendt sofaen. Og den er ikke oppe så vidt jeg kan se. :(

Gå opp ruta (med avsporinger) han kan tenkes å ha tatt mellom TV-minuttene og utmarsjen. Sjekk også skolesekken hans, dersom han f.eks. har lagt matpakka ned i den.

Etter at alle begynte å bære med seg mobiler på heltid, forsvinner fjernkontroller enda lettere enn før. Det er liksom blitt umulig å bevege seg rundt uten en sånn liten dings i hånden.

Annonse

Gå opp ruta (med avsporinger) han kan tenkes å ha tatt mellom TV-minuttene og utmarsjen. Sjekk også skolesekken hans, dersom han f.eks. har lagt matpakka ned i den.

Etter at alle begynte å bære med seg mobiler på heltid, forsvinner fjernkontroller enda lettere enn før. Det er liksom blitt umulig å bevege seg rundt uten en sånn liten dings i hånden.

Fant den nå. Under sofaen.

Lømmelen er den skyldige; det var ikke meg som så på Disney channel sist...

''Etter at alle begynte å bære med seg mobiler på heltid, forsvinner fjernkontroller enda lettere enn før. Det er liksom blitt umulig å bevege seg rundt uten en sånn liten dings i hånden.''

Humrer.

:-)

mvh

Dette minner meg om ei som manglet fjernkontrollen sin her inne. Hun fant den til slutt på soverommet, inni dynetrekket sitt. Hun kunne ikke huske at hun hadde vært inne på soverommet i løpet av kvelden, da fjernkontrollen forsvant. Så vidt jeg husker bodde hun alene, så hvordan fjernkontrollen havnet der forble et mysterie for henne.

Annonse

Dette minner meg om ei som manglet fjernkontrollen sin her inne. Hun fant den til slutt på soverommet, inni dynetrekket sitt. Hun kunne ikke huske at hun hadde vært inne på soverommet i løpet av kvelden, da fjernkontrollen forsvant. Så vidt jeg husker bodde hun alene, så hvordan fjernkontrollen havnet der forble et mysterie for henne.

Det pleier jo å ha en naturlig forklaring. :) Lømmelen her i huset benekter å ha sett på tv i dag tidlig og da også rota vekk fjernkontrollen. Jeg er da litt usikker på hvordan Disneychannel kom på, siden jeg var den som glodde på tv i går kveld. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...