Gå til innhold

En ting til ang blåbær:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du også fått telefon fra en som ville selge blåbærtabletter i dag? Det var en som ringde meg, men jeg sa at jeg var så glad i blåbær, så jeg foretrakk å kjøpe ferske eller frosne blåbær.

Han mente blåbærene blir forringet i frossen tilstand, men jeg er ikke så sikker på det. Mern jeg tror det er mindre oksydanter i noen av de store hjemmedyrekede bærene (utenlandske),

Er også interessert i svar på dine spørsmål!

Gjest Vitaminaminerala

Jeg tror garantert det er sunnere med frosne enn med kosttilskudd. De har jo vist gang på gang at vitamintilskudd etc ikke er bra, at det er bedre å få det i seg gjennom maten. Jeg hadde variert med flere bærtyper, da variasjon også er bra. Spiste tyrkisk yoghurt i dag med tinte jordbær som jeg mikset til en jordbærsaus. Kjempegodt :)

Har du også fått telefon fra en som ville selge blåbærtabletter i dag? Det var en som ringde meg, men jeg sa at jeg var så glad i blåbær, så jeg foretrakk å kjøpe ferske eller frosne blåbær.

Han mente blåbærene blir forringet i frossen tilstand, men jeg er ikke så sikker på det. Mern jeg tror det er mindre oksydanter i noen av de store hjemmedyrekede bærene (utenlandske),

Er også interessert i svar på dine spørsmål!

For noe tull, det sa han bare for å selge. Blåbærene blir i alle fall mye mer forringet av å lages til tabletter, enn å bare fryses!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...