Gjest matlaging Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Vi bor i en blokk (sameie). Er det lov å grille pølser i peisen? Er det lurt? Tenkte å legge noe nederst så ikke peisen blir full av fett da... Har så lyst til å finne på noe koselig med ungene her hjemme i dag, det er sånt snøvær ute. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Jeg hadde grillet uten å si noe om det. Hadde ikke tenkt på om det var ulovlig engang, det har jeg ihvertfall aldri hørt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Tja... Bortsett fra at det kanskje vil lukte en del i leiligheten så ser jeg ikke helt problemet med det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Har gjort det med ungene mange ganger, kan ikke skjønne at det skal være noe galt i det. Det har ikke luktet noe heller. 0 Siter
Gjest matlaging Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Takk for innspill. Vi koste oss veldig i går! Vi slukket lysene og fyrte på peisen, kalte det leirbål, og lot som vi var ute i skogen, om natten. Vi grillet pølser og sang leirbålsanger. Vi var sikre på at vi så et glimt av både rådyr og harer! ("der borte, bak sofaen!" ) Vi var veldig heldige syntes vi, som kunne være ute i skogen en sommernatt og grille pølser på bålet, mens alle andre vi kjenner bare hadde vinterstorm rundt husene sine :-D Av og til stakk vi innom kjøkkenet ("Det er bare campingvognen vår, like bak trærne der borte") for å hente noe.... Dette gjør vi jammen gjerne igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.