Gjest Dagmars Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg er syk og sengeliggende, med tre barn hjemme.. Da jeg spurte eldste datteren min om hun kunne gå på butikken og handle litt, ble hun sint og nektet. Hun forventer at jeg skal kjøre henne på aktiviteter i kveld, men jeg sa da at jeg ikke ønsket det, når hun ikke kunne hjelpe meg. Til butikken er det 400 meter. Til aktiviteten i kveld er det 1500 meter. Er jeg ei hurpe som gjør dette? Er det for mye å forlange av en 14 åring at hun kan gå og handle inn brød og middag, når jeg ligger rett ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg tror du vet svaret selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hold på ditt, kjør henne ikke en meter så lenge hun ikke gidder å hjelpe deg. Er hun bortskjemt til daglig, eller er det en engangsforeteelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du er ikke en hurpe, jentungen høres bortskjemt og storforlangende ut. Da blir det brødskvier til middag og hun må gå på aktiviteten om hun skal dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Etter barnevern og BUPs mening er det nok for mye forlangt, men ikke etter min mening. Ungdommer har visst så mye press på seg i dag at de ikke skal hjelpe til hjemme Så jeg er nok vært en dårlig mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 For mye forlangt? Ehhh, min 14 årig går i butikken innimellom, eller sykler, og GÅR til alle sine fritidsaktiviteter selv. Det er alt fra 1 - 2 km. Gidder hun ikke handle, skal du iallefall IKKE kjøre henne. Ærlig talt. Det høres ut som om du har skjemt henne kraftig bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 I hennes øyne er du kanskje en hurpe eller lignende akkurat nå. I realiteten er du en fornuftig mor med selvrespekt som setter sunne grenser og stiller fornuftige krav. Dette er en langsiktig investering. Man behøver ikke å ha skjemt bort tenåringer for at de skal oppføre seg så inderlig selvsentrert. Men aksepterer man slik adferd vil de forbli selvsentrerte og i tillegg bli ufyselig bortskjemte. Stå på! Kanskje du skal la være å kjøre henne om det ikke er helt nødvendig den neste uken. Så skjønner hun kanskje litt bedre hvor landet ligger. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Etter barnevern og BUPs mening er det nok for mye forlangt, men ikke etter min mening. Ungdommer har visst så mye press på seg i dag at de ikke skal hjelpe til hjemme Så jeg er nok vært en dårlig mor. Dette er en hyllest til alle dårlige mødre der ute: Hurra for dere! Stå på, bitches! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Dette er en hyllest til alle dårlige mødre der ute: Hurra for dere! Stå på, bitches! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.